// یکشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

دیزنی به دنبال بازسازی یا ساخت ادامه فیلم Hocus Pocus است

دیزنی یکی از فیلم‌های کلاسیک خود به نام Hocus Pocus را با موضوع سه خواهر جادوگر بدجنس که به دنبال یافتن نیروی جوانی هستند، تبدیل به فیلمی تلویزیونی خواهد کرد.

کمپانی والت دیزنی در نظر دارد یکی از آثار کالت خود در دهه‌ی نود، با نام Hocus Pocus به کارگردانی کنی اورتگا، را به یک فیلم تلویزیونی تبدیل کند. البته هنوز مشخص نیست که این فیلم حالت یک بازسازی دارد یا اینکه داستان نسخه‌ی کلاسیک خود را ادامه خواهد داد. اسکارلت لیسی که نوشتن فیلمنامه‌ی چندین قسمت از سریال The Royals و همینطور فیلم تلویزیونی My Sweet Audrina را در کارنامه دارد، کار نگارش فیلمنامه‌ی این اثر را نیز بر عهده خواهد داشت و دیوید کرشنر نیز همچون نسخه‌ی اصلی، تهیه‌کننده‌ی پروژه خواهد بود. این در حالی است که هنوز نام هیچ کارگردانی برای هدایت کار مطرح نشده است.

داستان Hocus Pocus درباره‌ی سه خواهر جادوگر بدجنس به نام‌های وینفرد، سارا و مری است که برای جوان شدن خود در شب هالووین با استفاده از جادو، نیروی جوانی دخترکی به نام امیلی را از وی می‌گیرند و برادرش تاکری را نیز به یک گربه‌ی فناناپذیر تبدیل می‌کنند. در ادامه اهالی منطقه پس از اطلاع از این ماجرا، جادوگران را دستگیر می‌کنند و آنها را به دار می‌آویزند. ۳۰۰ سال پس از این اتفاقات، پسر جوانی به نام مکس دنیسون به همراه خانواده‌‌ی خود به این منطقه نقل مکان می‌کنند. در ادامه مکس به همراه خواهر کوچکترش، دنی در حال بازدید خود از شهر با دختری به نام آلیسون آشنا می‌شوند که خانواده‌ی وی، مالک کلبه‌ی جادوگران است که حالا به یک موزه تبدیل شده است. آنها از سر کنجکاوی وارد کلبه می‌شوند و پس از مقداری جستجو، به طور اتفاقی باعث احیای روح سه خواهر بدجنس می‌شوند؛ جادوگرانی که برای به دست آوردن جوانی، به دنبال تسخیر روح کودکان شهر از جمله دنی هستند.

Hocus Pocus

فیلم Hocus Pocus در زمان اکرانش در سال ۱۹۹۳ نقدهای متوسطی را دریافت کرد و اگرچه از نظر تجاری شکست نخورد، ولی به فروش قابل توجهی نیز دست نیافت. با وجود این، با گذر زمان به شکل چشمگیری به طرفداران فیلم اضافه شد و نسخه‌های VHS و DVD آن با فروش بسیار بالایی روبه‌رو شدند که این استقبال، در ماه‌های اکتبر هر سال که به هالووین منتهی می‌شود، به نقطه‌ی اوج خود می‌رسید. هم‌اکنون نیز Hocus Pocus که به خاطر فضای داستانیش برای تماشای تمام سنین مناسب است، محبوبیت خود را در میان خانواده‌ها حفظ کرده و همین محبوبیت است که دیزنی را بر آن داشته تا به فکر بازسازی آن یا ساخت ادامه‌ی داستان بیفتد. کنی اورتگا نیز به‌عنوان کارگردان فیلم اصلی، همکاریش را برای سال‌های متمادی با دیزنی حفظ کرده و فیلم‌های مطرحی همچون سه‌گانه‌ی دبیرستان موزیکال (High School Musical) و فیلم تلویزیونی فرزندان (Descendants) را برای این کمپانی کارگردانی کرده است.

Hocus Pocus

در Hocus Pocu محصول ۱۹۹۳ بت میدلر، سارا جسیکا پارکر، کتی ناجیمی در نقش سه جادوگر، امری کاتز در نقش مکس و وینسا شا در نقش آلیسون به بازی پرداخته بودند. طبق اعلام دیزنی در صورتی که بازیگران نقش جادوگر حاضر به نقش‌آفرینی دوباره در فیلم باشند، این کمپانی ساخت دنباله‌ی این اثر کلاسیک را در اولویت خود قرار می‌دهد. این در حالی است که بت میدلر به نقش‌آفرینی دوباره به جای شخصیت وینفرد ابراز علاقه کرده است.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده