نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

باب نیوهارت به سریال The Big Bang Theory باز می‌گردد

باب نیوهارت که آخرین بار او را در فصل نهم سریال تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) دیده بودیم، حالا قرار است در فصل یازدهم این مجموعه تلویزیونی بازگردد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و بنا به گزارش‌های اخیر سایت خبری هالیوود ریپورتر، باب نیوهارت قرار است در نقش محبوب آرتور جفریز مرحوم یا همان پروفسور پروتون به فصل یازدهم سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ) بازگردد. سریال تئوری بیگ بنگ که با همکاری دو کمپانی CBS و بخش تلویزیونی برادران وارنر تهیه و تولید می‌شود، به تازگی برای فصل یازدهم خود به شبکه تلویزیونی مخصوص به خود بازگشته است و اولین قسمت از آن در هفته جاری به روی آنتن رفته است. این سریال برای قسمت دوم خود روز دوشنبه هفته آینده در ساعت ۸ شب به وقت محلی دوباره به روی آنتن تلویزیون می‌آید و پخش منظم خود را تا ساعت ۸ شب به وقت محلی روز پنجشنبه ۲ نوامبر (۱۱ آبان) ادامه خواهد داد. باب نیوهارت نقش مخصوص به خود را در همان قسمت اخر که در روز ۲ نوامبر پخش می‌شود ایفا خواهد کرد. آخرین باری که ما این بازیگر را در نقش پروفسور پروتون دیدیم در فصل نهم سریال تئوری بیگ بنگ و در قسمت «هیجان شب افتتاحیه» (The Opening Night Excitation) بود. در این قسمت کاراکتر مرحوم او در قالب روح جِدای (از سری فیلم جنگ ستارگان) در مقابل شلدون (با بازی جیمز پارسونز) ظاهر شد.

زمانی که باب نیوهارت در فصل نهم سریال The Big Bang Theory ظاهر شد، برای این بود که به شلدون کمک کند و او را که برای اولین بار رابطه احساسی‌اش با ایمی (با بازی ماییم هویا بیالیک) را به هم زده بود راهنمایی کند و کمی از ناراحتی‌اش بکاهد. قسمتی که مربوط به ۲ نوامبر است و قسمت آخر این فصل است هنوز فیلمبرداری نشده و تا به این لحظه هنوز هیچ اطلاعات به‌خصوصی درباره نقش باب نیوهارت منتشر نشده است. علاوه بر نیوهارت، ویل ویتون بازیگر دیگری است که قرار است در قسمت آخر فصل یازدهم در نقش مخصوص به خود حاضر شود.

سریال کمدی و فوق‌العاده محبوب The Big Bang Theory که پخش آن برای اولین بار به طور رسمی در سپتامبر سال ۲۰۰۷ آغاز شد، تقریبا از سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱ توانسته رتبه اول را در بین سریال‌های کمدی تلویزیونی که مورد پسند بینندگان است کسب کند و همچنان رتبه اول را در بین تمام سریال‌هایی که با محوریت جامعه‌شناسی ساخته می‌شوند دارد. جانی گالکی، جیمز پارسونز، کیلی کوئوکو، سایمون هلبرگ، کونال نایر، ماییم بیالیک و ملیسا راوش از جمله هنرمندان محبوبی هستند که در سریال The Big Bang Theory حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. چاک لوری، بیل پریدی و استیون مولارو هم از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی هستند. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده