نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

انتشار اطلاعاتی جدید از صحنه های اکشن فیلم Black Panther

اخیرا مارول اطلاعات جدیدی از صحنه‌های اکشن فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) را منتشر کرده است.

با وجود اینکه فیلم‌های ابرقهرمانی متعددی چون فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینیکس) در سال ۲۰۱۸ اکران خواهند شد، اما بدون شک فیلم Black Panther یکی موردانتظارترین و هیجان‌انگیزترین فیلم‌‌های ابرقهرمانی در سال آینده میلادی خواهد بود. شخصیت تی‌ چالا ملقب به پلنگ سیاه، در دنیای سینمایی مارول برای اولین‌بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) معرفی شد و حال قرار است در اولین فیلم مستقل خود در این دنیای سینمایی بازگردد. تی‌چالا قرار است در اولین ماجراجویی مستقل خود با اریک کیلمانگر و یولیسیس كلا (Ulysses Klaw) رو‌به‌رو شود و با آن‌ها مبارزه کند.

خرداد امسال، مارول اولین تریلر فیلم Black Panther را منتشر کرد و انتظار می‌رود که دومین تریلر این فیلم همزمان با اکران فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) منتشر شود. با این حال، نمایش اولین تریلر این فیلم با واکنش‌های بسیار مثبتی همراه بود و از این تریلر استقبال بسیار خوبی شد. با این حال، سوالات زیادی در مورد صحنه‌های اکشن این فیلم ایجاد شده است. مجله دیجیتالی The Root اخیرا اطلاعات جدیدی را از صحنه‌های اکشن فیلم Black Panther به اشتراک گذاشته است. طبق اطلاعات منتشر شده، صحنه‌های اکشن و مبارزه این فیلم ترکیبی از صحنه‌های مبارزه فیلم Creed (کرید) به کارگردانی رایان کوگلر، و صحنه‌ای اکشن و مبارزه منحصر به‌فرد دو فیلم Kingsman (کینگزمن) خواهد بود.

Black Panther D23 Poster

بدیهی است که این تنها نظر و دیدگاه این سایت در مورد صحنه‌های اکشن فیلم Black Panther است، اما قطعا مشاهده ترکیب صحنه‌های اکشن این دو فیلم در این فیلم قطعا هیجان انگیز خواهد بود. پیش از این در فیلم Captain America: Civil War، برادران روسو به خوبی از شخصیت تی‌چالا در صحنه‌های اکشن این فیلم استفاده کردند و انتظارات را برای صحنه‌های اکشن این شخصیت در فیلم مستقل خود افزایش داده است. کارگردانی فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده