نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

شایعه: شخصیت ایجنت کارتر در دو قسمت پایانی فیلم Avengers باز خواهد گشت

طبق شایعات منتشر شده، شخصیت ایجنت کارتر با بازی هایلی اتول، حضور کوتاهی را در دو قسمت پایانی فیلم Avengers خواهد داشت.

این متن بخشی از فیلم Captain America: Civil War را فاش می‌کند

 

سال گذشته، شخصیت ایجنت پگی کارتر با بازی هایلی اتول، در سن ۹۵ سالگی و در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) درگذشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعات زیادی مبنی بر بازگشت این شخصیت به دنیای سینمایی مارول شنیده می‌شود. طبق شایعات منتشر شده، این شخصیت ممکن است در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) که مراحل فیلمبرداری آن به پایان رسیده و سال آینده اکران خواهد شد یا در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) که مراحل فیلمبرداری خود را سپری می‌کند، بازگردد. 

طبق گفته این منبع، مارول استودیو در حال استخدام بازیگر و سیاهی لشکر برای حضور و بازی در یک سکانس در دهه ۶۰ میلادی است. با توجه به اینکه عنوان تولیدی Mary Lou برای هر دو قسمت پایانی فیلم انتقام جویان (Avengers) استفاده می‌شود، مشخص نیست که این سکانس قرار است متعلق به کدام فیلم باشد. به نظر می‌رسد که در یکی از این دو فیلم، قرار است شاهد یک فلش‌بک به دهه ۶۰ میلادی باشیم که در آن شخصیت پگی کارتر حضور خواهد داشت. با این حال، احتمال استفاده از سنگ زمان توسط تانوس یا انتقام‌جویان نیز وجود خواهد داشت. این برای اولین‌بار نیست که آگهی استخدام مشابهی منتشر می‌شود و جزئیات یک سکانس را فاش می‌کند.

Captain America: The First Avenger

اخیرا نیز اطلاعاتی از یک سکانس فاش شده است که به نظر می‌رسد شخصیت کاپیتان مارول با بازی بری لارسون قرار است در یک سکانس که ظاهرا فلش‌بک است، شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون را در فیلم Avengers 4 ملاقات کند. همچنین طی ماه‌های اخیر، لوئیس دسپازیتو، از تهیه‌کنندگان فیلم‌های مارول، تصاویری را منتشر کرده که در آن، او هایلی اتول را ملاقات کرده است. علاوه بر این، اتول اخیرا تصویری را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است. در این تصویر به نظر می‌رسد که او قرار است در یک صحنه موشن کپچر حضور داشته باشد که این فناوری را پیش از این در فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) و  فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) مشاهده کرده بودیم تا اتول ظاهر مسن‌تری را داشته باشد. با این حال، ممکن است او در حال آماده شدن برای حضور در فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده