نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

شخصیت آیریس وست از فیلم Justice League حذف شده است

گفته می‌شود شخصیت آیریس وست با بازی کرسی کلمنز، که قرار بود حضور کوتاهی را در فیلم Justice League داشته باشد، از این فیلم حذف شده است.

به نظر می‌رسد که تغییرات زیادی در دنیای سینمایی دی سی در حال انجام است. اخیرا تعدادی ادعا کرده‌اند که نسخه اسکرینینگ تست (نسخه آزمایشی فیلم پیش از اکران) فیلم مورد انتظار لیگ عدالت (Justice League) را تماشا کرده‌اند. این افراد تایید و اعلام کردند که صحنه‌هایی که شخصیت لکس لوتر با بازی جسی آیزنبرگ، در این فیلم حضور داشت، از نسخه نهایی فیلم Justice League کاملا حذف شده است. پیش از این در ماه مرداد امسال خبرهایی مبنی بر حذف لکس لوتر از این فیلم منتشر شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این افراد اطلاعات دیگری را از نسخه آزمایشی فیلم Justice League فاش کرده‌اند. 

این افراد تایید کرده‌اند که شخصیت آیریس وست با بازی کرسی کلمنز، نیز قرار نیست در فیلم Justice League حضور داشته باشد. پیش از این تایید شده بود که در این فیلم قرار است شخصیت آیریس وست حضور کوتاهی را داشته باشد، اما در فیلمبرداری دوباره فیلم که توسط جاس ویدون انجام شده، صحنه‌های حضور این شخصیت در فیلم Justice League کاملا حذف شده است. با این حال، گمانه‌زنی‌هایی در مورد تغییر بازیگر نقش آیریس وست نیز شنیده می‌شود. گفته می‌شود که کرسی کلمنز توسط ریک فامویوا که در آن زمان کارگردانی فیلم The Flash (فلش) را بر عهده داشته است، برای بازی در نقش آیریس وست استخدام شده بود.

Kiersey Clemons

با این حال، در آبان سال گذشته فامویوا پروژه ساخت فیلم The Flash را ترک کرد و از آن زمان شایعات تغییر بازیگر نقش آیریس وست شنیده می‌شد. با وجود این، تاکنون حضور کلمنز که پیش از این در فیلم Dope (پیش‌بینی) با فامویوا همکاری داشته است، در فیلم Flashpoint (فلش‌پوینت) تایید نشده و مشخص نیست که او در این فیلم حضور داشته باشد و از آن زمان شایعات مذاکره کمپانی برادران وارنر با بازیگران مختلف برای جانشینی کلمنز و بازی در نقش آیریس وست منتشر شد. با این حال، این خبرها توسط کمپانی برادران وارنر یا دی‌سی هنوز تایید یا تکذیب نشده است و به نظر می‌رسد که باید تا زمان تایید یا تکذیب آن صبر کرد.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده