نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

شبکه CW در حال ساخت سریالی با محوریت شخصیت Sabrina است

تیم مطبوعاتی شبکه CW به طور رسمی اعلام کردند که این شبکه در حال توسعه سریال براساس کتاب ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا (The Chilling Adventures of Sabrina) است.

شبکه CW بعد از به دست آوردن موفقیت‌های بسیار از فصل اول سریال ریوردیبل (Riverdale) و امتیازات بالایی که این فصل از آن خود کرده بود، تصمیم گرفت تا ساخت مجموعه‌های تلویزیونی براساس کتاب‌های کامیک دنیای آرچی (Archie) را ادامه داده و این بار به سراغ اثر دیگری از این کمپانی برود. این شبکه، کمپانی Berlanti Productions و همچنین کمپانی برادران وارنر قصد دارند که این بار به سراغ کتاب ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا (The Chilling Adventures of Sabrina) رفته و با همکاری هم سریال یک ساعته درامی را بسازند.

قصه The Chilling Adventures of Sabrina، داستان خواستگاه و ماجراجویی‌های سابریانا را به یاد همه می‌آورد. سابرینا یک نوجوان جادوگر است که در ماجراهایی ترسناک و اسرارآمیز قرار می‌گیرد و  از آنجایی که او یک جادوگر است، داستانش هم پر از جادو و جمبل است و به نحوی فضای داستان جوی فوق‌العاده تاریک دارد. گفته شده که داستان این سریال چیزی در بین فیلم بچه رزماری (Rosemary's Baby) و فیلم جن‌گیر (The Exorcist) است. این سریال اقتباسی قرار است شخصیت سابرینایی را به تصویر بکشد که به شدت با هویت دو گانه خود که نیمی انسان و فانی است و نیمی جادوگر (و احتمالا فناناپذیر) در کشمکش و درگیری است. در همین حال او باید علاوه بر مشغله‌هایی که خودش دارد، با نیروهایی شیطانی هم که او، خانواده‌اش، انسان‌ها و دنیایی که در آن ساکن هستند را به حد زیادی تهدید می‌کنند مبارزه و مقابله کند. 

تهیه‌ کننده و توسعه‌ دهنده سریال Riverdale یعنی روبرتو آگویر ساکاسا وظیفه نویسندگی فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی اقتباسی را برعهده دارد که براساس گزارشات به‌دست آمده از تیم تولید، به احتمال زیاد اولین فصل این سریال در سال ۲۰۱۸ یا در بدترین حالت در سال ۲۰۱۹ به روی آنتن خواهد رفت. همچنین مشخص شده که کارگردان سریال ریوردیبل یعنی لی تولند کریگر هم کارگردانی این مجموعه را برعهده دارد و هم در کنار روبرتو آگویر ساکاسا، گرگ برلانتی، سارا شکتر و جان ال گولدواتر تهیه کنندگی اجرایی این سریال را خواهد کرد. 

پیش از این سریال دیگری هم درباره این شخصیت ساخته شده که با نام سابرینا جادوگر نوجوان (Sabrina the Teenage Witch) به روی آنتن می‌رفت. ملیسا جون هارت نقش سابرینا را در سریال Sabrina the Teenage Witch ایفا کرده بود. پخش این سریال در سال ۱۹۹۶ آغاز و در سال ۲۰۰۳ به اتمام رسید که چهار فصل اولیه آن در شبکه ABC و سه فصل پایانی آن در The WB به روی آنتن رفت.

در معرفی کوتاهی از سریال Riverdale باید اشاره کرد که کی جی آپا در نقش آرچی اندروز به همراه هنرمندان دیگری همچون لیلی رینهارت در نقش بتی کوپر، کامیلا مندس در نقش ورونیکا لاج، اشلی موری در نقش جسی مک کوی، کول اسپراوس در نقش جاگ هد جونز و مدلین پچ در نقش شریل بلاسم از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول این سریال حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Riverdale به لطف همکاری کمپانی‌های Warner Bros. Television، CBS Television Studios و البته کمپانی Berlanti Productions ساخته شده و به روی آنتن رفته است. روبرتو آگویر ساکاسا، گرگ برلانتی، سارا شکتر و جان ال گولدواتر از جمله افرادی هستند که تهیه کنندگی اجرایی این مجوعه تلویزیونی را برعهده داشته‌اند. فصل دوم سریال ریوردیبل از ۱۱ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۹ مهر ۱۳۹۶) به روی آنتن رفته و پخش خود را به طور رسمی در شبکه CW آغاز خواهد کرد.

آیا شما هم شخصیت سابرینا را می‌شناسید؟ نظر شما درباره نسخه تاریک سریال سابرینا جادوگر نوجوان چیست؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده