نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

پوسترهای جدیدی از فصل چهارم سریال Gotham منتشر شد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و اولین قسمت از فصل 4 سریال گاتهام (Gotham) به روی آنتن رفت. حال شبکه فاکس ۱۰ پوستر جدید از شخصیت‌های این سریال منتشر کرده است.

شبکه فاکس به تازگی و در پی پخش اولین قسمت از فصل جدید این مجموعه تلویزیونی که شب گذشته به روی آنتن رفت، ۱۰ پوستر جدید از شخصیت‌های اصلی فصل 4 سریال گاتهام (Gotham) منتشر کرده است. این فصل از سریال، شخصیت‌های منفور منفی و همچنین مجرمان خیلی بیشتری نسبت به قبل را به ما نشان خواهد داد. همچنین ما شاهد این هستیم که بروس وین (با بازی دیوید مازوز) یک قدم خیلی بزرگ برای تبدیل شدن به شخصیت شوالیه تاریکی برمی‌دارد. شما در انتهای همین پست می‌توانید پوسترهای منتشر شده از فصل 4 سریال Gotham را مشاهده کنید.

در جدیدترین تریلر فصل چهارم سریال گاتهام و در انتهای فصل سوم این سریال دیدیم که در شخصیت نوجوانی بروس وین با بازی دیوید مازوز چقدر نشانه‌های مختلف از شوالیه تاریکی وجود دارد و او از همین حالا دارد نگرانی‌اش را درباره مشکلات شهر گاتهام نشان می‌دهد و ما در تریلر هم برخی از آنها را مشاهده کردیم که وی درباره مسئولیتش در برابر این شهر صحبت می‌کند. در فصل جدید می‌توانیم این نشانه‌های شوالیه تاریکی بروس را در قالب اعمال مختلف هم مشاهده کنیم که او سعی دارد با همین سن کم تا جایی که می‌تواند سایه جرم و جنایت را از شهر محبوب خود پاک کند تا شاید دیگر بلایی که سر خودش در کودکی آمد، سر هیچ شهروند دیگری نیاید. همچنین امیدواریم که به زودی بتوانیم علاوه بر یک قهرمان خیابانی بودن، نشانه‌هایی از شکل‌گیری بتمن در وجود بروس را هم ببینیم.

همان‌طور که شهر گاتهام به‌خوبی در جرم و جنایت معروف است، ما در این فصل قرار است از چشم‌انداز جدید و زاویه دیگری این جرایم را که سطح شهر را به کلی پوشانده‌ است ببینیم. دوباره در این فصل هم همانند سه فصل گذشته دو شخصیت جیم گوردون (با بازی بن مکنزی) و هاروی بولاک (با بازی دانل لوگ) قرار است در خط مقدم با فاسد‌ترین و دیوانه‌ترین شخصیت‌های منفور و شرور شهرشان مبارزه کنند. زمانی که گوردون و بولاک و همچنین خود شهر گاتهام برای بهبود و خوب شدن وضعیت به‌شدت تلاش می‌کنند و از طرف دیگر مجرمان خلاف جهت آنها و برای نابودی شهرشان عزم خود را جزم کرده‌اند، یک قهرمان جدید برمی‌خیزد؛ بروس وینی که احساس می‌کند که در این بحبوحه و شرایط بغرنج، برای بهتر شدن وضعیت شهر و کم شدن جنایت‌ها مسئولیت‌هایی بر گردنش است.

سریال Gotham بر اساس شخصیت‌های اصلی است که در کتاب‌های کامیک دی سی وجود دارند و توسط بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تهیه و تولید شده است. برونو هلر که تهیه‌کننده اجرایی این سریال است، وظیفه نویسندگی بخش زیادی از قسمت‌های آن را هم بر عهده داشته است. دنی کانن هم علاوه بر تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال، وظیفه کارگردانی فصل چهارم را هم بر عهده دارد.

در این سریال ما شاهد حضور شخصیت‌هایی مانند بن مکنزی در نقش کاراگاه جیم گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل/کت وومن آینده داستان، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما/ریدلر آینده، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، درو پاول در نقش بوچ گیلزن، مگی گیا در نقش پویزن آیوی آینده، بندیکت ساموئل در نقش مد هتر و مایکل چکلیس در نقش کاراگاه ناتانیل بارنز بودیم و مطمئنا از آنجایی که می‌توان گفت همه آنها تا حدودی نقش‌های اصلی هستند، در فصل چهار هم قطع به یقین حضور خواهند داشت. 

فصل چهارم سریال Gotham از شب گذشته یعنی در تاریخ پنج‌شنبه ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۰ شهریور ۱۳۹۶) ساعت ۸ شب در شبکه فاکس به روی آنتن رفته است.

Gotham

Gotham


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده