نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

سریال انیمیشنی BoJack Horseman برای فصل پنجم تایید شد

شبکه استریم نت فلیکس سریال انیمیشنی بوجک هورسمن (BoJack Horseman) را برای فصل پنجم تایید کرد.

اواسط این ماه سرانجام فصل چهارم سریال BoJack Horseman از شبکه نت فلیکس منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه محبوب استریم از تمدید این سریال انیمیشنی برای فصل پنجم خبر داده است. نت‌فلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه در شبکه‌های مجازی این خبر را تایید و رسما اعلام کرد. در این تیزر کوتاه که زمان آن حدود ۱۷ ثانیه است، مسئولان شبکه در حال فرستادن پیامک به بوجک هورسمن هستند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو کوتاه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، نت‌فلیکس دو تصویر دیگر نیز منتشر کرده است که در آن صداپیشگان اصلی سریال BoJack Horseman از جمله ویل آرنت، پل اف. تامپکینز و آلیسون بری، فیلمنامه‌های فصل پنجم این سریال را دریافت کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

BoJack Horseman Season 5

BoJack Horseman Season 5

سریال BoJack Horseman داستان اسبی انسان‌نما به نام بوجک هورسمن را روایت می‌کند که در گذشته ستاره برنامه سیتکام محبوبی به نام Horsin' Around بوده است، اما هجده سال پس از کنسل شدن سریال را به بطالت و بیهودگی گذرانده است. کار ساخت و تولید سریال BoJack Horseman بر عهده رافائل باب واکسبرگ است. با این حال، هنوز اطلاعات زیادی از فصل پنجم این سریال منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که فصل پنجم سریال BoJack Horseman مانند چهار فصل گذشته در ۱۲ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید و سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. 

ویل آرنت در نقش بوجک هورسمن، ایمی سداریس در نقش شاهزاده کارولین، الیسون بری در نقش دایان نگوین، پل اف. تامپکینز در نقش آقای کره بادام زمینی و آرون پال در نقش تاد چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در سریال BoJack Horseman حضور دارند و به صداپیشگی می‌پردازند و قرار است در فصل پنجم این سریال نیز حضور داشته باشند. تاکنون حضور صداپیشه جدیدی در فصل پنجم سریال BoJack Horseman تایید نشده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده