// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰

کارگردان فیلم Suicide Squad: جرد لتو در نقش جوکر با شکوه است

«دیوید ایر» کارگردان فیلم سینمایی Suicide Squad در شبکه‌های اجتماعی خیلی فعال است لذا امروز در تویتر برای جواب دادن به سوالات طرفداران درباره فیلم پیش روی اقتباس شده از کمیک‌های DC کمی وقت گذاشته است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
یکی از سوالات به خصوصی که ذهن طرفداران را مشغول کرده، این است که جرد لتو ، بازیگر برنده‌ی جایزه  اسکار چگونه از پس نقش جوکر برآمده است؟ دیوید ایر او را اینگونه توصیف می‌کند:
سوال: آیامی‌توانید جرد لتو را در نقش جوکر، در یک کلام توصیف کنید؟ جواب: با شکوه
ایر همچنین تعدادی عکس از پشت صحنه فیلم که فعلا مراحل پیش تولید را سپری می‌کند منتشر کرد:
لوازم درحال آماده شدن هستند. لوازم درحال آماده شدن هستند.
درحال آزمایش نورافکن‌های جدید که با آی‌پد کنترل می‌شوند. در کنارش هم نورافکن‌های قدیمی را مشاهده می‌کنید. درحال آزمایش نورافکن‌های جدید که با آی‌پد کنترل می‌شوند. در کنارش هم نورافکن‌های قدیمی را مشاهده می‌کنید.
تلاش و هنری که در ساخت و تولید فیلم به کار رفته فوق العاده است. نجاری‌ها، مجسمه سازی‌ها و رنگ آمیزی‌ها در سطحی بی نظیر انجام می‌شود.
و در پایان «ویولا دیویس» اخیرا گفت و گویی با وبسایت هالیوود ریپورتر درمورد اینکه چه چیزی باعث شد تا او نقش «آماندا والر» را در فیلم Suicide Squad قبول کند داشته است.
به عنوان طرفدار کمیک بوک‌ها و مخصوصا کاراکتر Wonder Woman، من تمام دنیایی که کمیک بوک‌های دی‌سی بوجود آورده است را دوست دارم. من حتی وقتی بچه بودم عادت داشتم که کمیک بوک‌هایم را با دیگران عوض کنم یا قرض بگیرم، بنا بر این تمام این موارد باعث شد تا من نقش را قبول کنم. وقتی که شما در بچگی رویای بازیگر شدن را در سر می‌پرورانید، به همین چیزها فکر می‌کنید.  شما خود را در نقش‌های مختلف قرار می‌دهید، دوست دارید یه ابرقهرمان باشید و اسلحه بدست بگیرید. این تمام فانتزی شما است. سریال تلویزیونی «How to Get Away with Murder» بر روی نحوه بازی کردن من تاثیر گذاشته است. البته نمی‌دانم که همانقدری که بر روی نحوه بازی کردنم تاثیر گذاشته بر روی کیفیت نقش هم تاثیر گذاشته باشد اما من کاملا مطمئنم که آماندا والر کاراکتری شگفت انگیز است.
فیلم سینمایی Suicide Squad مراحل فیلم برداری را در ماه آپریل در تورنتو آغاز خواهد کرد. نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده