نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

تصاویر جدید از حضور بری لارسون در فیلم Avengers 4 خبر می دهد

تصاویری که اخیرا از ورود بری لارسون به شهر آتلانتا منتشر شده، حضور شخصیت کاپیتان مارول در فیلم Avengers 4 را تایید می‌کند.

با وجود اینکه در لیست بازیگران فراخوانده و حاضر برای شروع فیلمبرداری فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) که در دی‌ماه سال گذشته منتشر شد، نام بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول، دیده می‌شد، اما ماه گذشته جو روسو، یکی از دو کارگردان دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان)، تایید کرد که شخصیت کاپیتان مارول قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. بنابراین، قرار نیست تا پیش از تولید و اکران فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) شاهد حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول باشیم.

در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، مارول استودیو اعلام کرد که اتفاقات فیلم Captain Marvel در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت و این شخصیت قرار است با گروه قدیمی اسکرالز (Skrulls) در این فیلم مبارزه کند. همچنین اولین تصاویر مفهومی از شخصیت کاپیتان مارول و گروه اسکرالز در این فیلم نیز منتشر شده است. با وجود اینکه هنوز دلیل غیبت این شخصیت طی این سال‌ها مشخص نشده است، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که این شخصیت قرار است به انتقام جویان برای شکست تانوس در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) کمک کند.

اخیرا تصاویری منتشر شده است که در آن بری لارسون به‌همراه کریس ایوانز وارد فرودگاه شهر آتلانتا، شهر محل فیلمبرداری فیلم Avengers 4، شده‌اند. طبق گفته شاهدان عینی، این دو پس از خروج از فرودگاه با ماشینی که توسط مارول فرستاده شده بود به هتل منتقل شدند تا آماده حضور در محل فیلمبرداری و تولید این فیلم در استودیو پاین وود شوند. این تصاویر تنها ورود این دو بازیگر را نشان می‌دهد و اطلاعاتی را فاش نمی‌کند، اما به نظر می‌رسد که ایوانز قرار است در فیلم Avengers 4 دوباره به عنوان کاپیتان آمریکا حضور داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Brie Larson and Chris Evans in Avengers 4

Brie Larson in Avengers 4

Brie Larson in Avengers 4

اگرچه برخی اعتقاد دارند که شاهد حضور کوتاه شخصیت کاپیتان مارول در صحنه‌های پس از پایان فیلم Avengers: Infinity War خواهیم بود، اما اولین ماجراجویی رسمی این شخصیت در فیلم مستقل این شخصیت خواهد بود. با این حال ممکن است پیش از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel در ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶)، شاهد انتشار اولین تصاویر لارسون با لباس کاپیتان مارول در فیلم Avengers 4 باشیم. مارول استودیو تا به امروز فهرستی رسمی از بازیگران دو قسمت آینده فیلم Avengers منتشر نکرده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. علاوه بر این، فیلم Captain Marvel به کارگردانی آنا بودن و رایان فلک، قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده