نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

ارسال نسخه DVD اسکرینر فیلم Logan برای آکادمی اسکار

کمپانی فاکس قرن بیستم تلاش می‌کند تا شانس حضور فیلم لوگان (Logan) در رقابت اصلی جوایز اسکار را افزایش بدهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد به آکادمی اسکار فشار بیاورد تا فیلم Logan را به رسمیت بشناسند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این کمپانی نسخه DVD اسکرینر فیلم Logan را برای رای دهندگان آکادمی اسکار ارسال کرده است. فاکس قرن بیستم امیدوار است که بتواند نظر آکادمی اسکار را برای حضور این فیلم در رقابت اصلی اسکار سال ۲۰۱۸ جلب کند. ظاهرا این برای اولین‌بار است که فاکس قرن بیستم به عنوان اولین کمپانی فیلمسازی نسخه DVD اسکرینر فیلم‌های خود را برای اعضای آکادمی اسکار ارسال می‌کند.

با این حال، این بسیار نادر است که یک فیلم مانند فیلم Logan که در اوایل سال و ماه مارس اکران شده است، در رقابت اصلی اسکار شرکت داده شود. با این وجود موارد اندکی چون فیلم Erin Brockovich (ارین براکویچ) و فیلم The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست) نیز وجود داشته است. علاوه بر این، همواره فیلم‌های ابرقهرمانی توسط آکادمی اسکار نادیده گرفته شده‌اند. علاوه بر اینکه فیلم Logan شانس حضور در بین نامزد بهترین فیلم‌های سال را دارد، هیو جکمن برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، پاتریک استوارت و دافنه کین برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن و جیمز منگولد برای بهترین کارگردانی، نیز شانس این را دارند که نامزد دریافت جایزه اسکار شوند. 

Logan

هیو جکمن، پاتریک استوارت، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم بر عهده جیمز منگولد بوده و این فیلم آخرین حضور جکمن در نقش ولورین و استوارت در نقش پروفسور چارلز اگزاویر در مجموعه مردان ایکس (X-Men) نیز بوده است. فیلم Logan حدود ۶۱۶.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. اسفند سال گذشته، منگولد در یک مصاحبه از علاقه خود به ساخت فیلمی براساس شخصیت X-23 خبر داد.

به نظر شما فیلم Logan و هیو جکمن شانسی برای حضور در رقابت اسکار ۲۰۱۸ خواهند داشت؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده