نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ اکران فیلم John Wick: Chapter Three اعلام شد

کمپانی لاینزگیت تاریخ اکران فیلم مورد انتظار جان ویک: قسمت سوم (John Wick: Chapter Three) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی لاینزگیت تاریخ اکران فیلم John Wick: Chapter Three را رسما تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این فیلم اکشن مهیج و بسیار مورد انتظار با بازی کیانو ریوز، قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. این برای اولین‌بار است که یک قسمت از مجموعه فیلم‌های جان ویک (John Wick) قرار است در تابستان اکران شود. پیش از این فیلم John Wick در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ و فیلم John Wick: Chapter 2 در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ اکران شده بودند.

دریک کولستاد که وظیفه نوشتن دو قسمت اول فیلم John Wick را بر عهده داشته است، کار نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter Three را نیز بر عهده خواهد داشت، اما تاکنون کارگردان این فیلم تایید و اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود چاد استاهلسکی که کارگردانی دو قسمت اول فیلم John Wick را بر عهده داشته است، برای کارگردانی قسمت سوم این مجموعه نیز بازگردد. علاوه بر این، کیانو ریوز نیز برای بازی دوباره در نقش جان ویک در فیلم John Wick: Chapter Three باز خواهد گشت.

مجموعه فیلم‌های جان ویک توانسته‌اند نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کنند و به یکی از بهترین فیلم‌های اکشن چند سال اخیر تبدیل شده‌اند. فیلم John Wick حدود ۸۸.۸ و فیلم John Wick: Chapter Three حدود ۱۷۱.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته‌اند. ماه گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لاینزگیت در حال بررسی فیلمنامه یک فیلم است که بالرینا (Ballerina) نام دارد و شخصیت اصلی آن یک زن است. گفته می‌شود که در صورت موافقت کمپانی، این فیلم به اولین فیلم فرعی دنیای جان ویک تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه جان ویک با نام کانتینتال (The Continental) نیز در دست ساخت است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده