نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

تیم میلر قسمت ششم Terminator را کارگردانی خواهد کرد

امروز به‌صورت رسمی اعلام شد که کارگردانی قسمت ششم از مجموعه Terminator بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool، خواهد بود.

تیم میلر کارگردانی فیلم جدید مجموعه Terminator (ترمیناتور) را بر عهده خواهد داشت؛ جیمز کامرون نیز تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود. بعد از چند تلاش ناموفق در زمینه احیای این مجموعه، سرانجام حقوق این مجموعه در سال ۲۰۱۹ به جیمز کامرون می‌رسد و همین موضوع خیال طرفداران پروپاقرص مجموعه Terminator را کمی آسوده ساخته است. جیمز کامرون نیز برنامه‌های زیادی برای احیای دوباره مجموعه فیلم‌های Terminator در سر دارد و به‌صورت جدی مشغول کار بر روی آن است. جدای از این موضوع که جیمز کامرون چهار فیلم جدید Avatar (آواتار) را در دستور ساخت دارد، وی به دنبال شریکی مناسب برای ساخت فیلم جدید مجموعه Terminator بود.  

به مجرد اینکه مشخص شد جیمز کامرون تصمیم دارد ریبوت این مجموعه را بسازد، – که انتظار می‌رود تمام خاطرات بعد از فیلم Terminator 2: Judgment Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) را از خاطره‌ها پاک کند – جیمز میلر اعلام کرد که برای کارگردانی فیلم جدید مجموعه Terminator با وی صحبت شده است. البته در ماه‌های اخیر هیچ خبری در این رابطه منتشر نشد و کسی نمی‌دانست سرانجام مذاکرات با تیم میلر به کجا رسیده است.   

Deadpool

به لطف Skynet’s Army، اکانت توییتر رسمی کمپانی Skydance، سرانجام خبر حضور تیم میلر به‌عنوان کارگردان قسمت ششم مجموعه علمی تخیلی Terminator تأیید شد. مت بلونی، گزارشگر سایت هالیوود ریپورتر، به تماشای فیلم سه‌بعدی Terminator 2: Judgment Day که هم‌اکنون بر روی پرده قرار دارد دعوت شده بود و در این بین هم صحبت‌هایی با جیمز کامرون و تیم میلر در این رابطه داشت. در واقع خبر رسمی سپردن کارگردانی فیلم جدید به تیم میلر را مت بلونی گزارش کرد.

طرفداران بسیار مشتاق و هیجان‌زده‌اند که ببینند کارگردان فیلم Deadpool چه برنامه‌ای برای ریبوت این مجموعه محبوب در سر دارد

حال که به‌صورت رسمی اعلام شد قرار است تیم میلر کارگردانی قسمت ششم مجموعه Terminator را بر عهده داشته باشد، طرفداران بسیار مشتاق و هیجان‌زده‌اند که ببینند کارگردان فیلم Deadpool (دِدپول) چه برنامه‌ای برای ریبوت این مجموعه محبوب در سر دارد. به لطف تصاویری هنری و تجسمی کمپانی Blur Studios که متعلق به تیم میلر است و نیز کیفیت و وسواسی که از جیمز کامرون در ساخت فیلم‌هایش در خاطر داریم، این طور به نظر می‌رسد که نتیجه کار بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. همان طور که گفته شد کمپانی Blur Studios متعلق به تیم میلر است؛ این کمپانی به‌صورت مستقیم در ساخت فیلم Avatar همکاری داشت و علاوه بر آن ساخت تریلر بازی‌های معروفی همچون بازی Batman: Arkham City، بازی Batman: Arkham Origins، بازی Batman: Arkham Knight، بازی Star Wars: The Force Unleashed II و بازی Star Wars: The Old Republic را در کارنامه دارد.

Terminator

از آنجایی که به‌صورت رسمی حضور تیم میلر برای کارگردانی این فیلم تأیید نشده بود، وی نیز اشاره‌ای به این موضوع نداشت که چه برنامه‌ای برای ریبوت این مجموعه در سر دارد. ولی خب جیمز کامرون برای ریبوت این مجموعه پر از ایده است و از همان ابتدا تصمیم به ساخت سه‌گانه‌ای جدید از مجموعه Terminator را در سر می‌پروراند؛ سه‌گانه‌ای که با فیلم تیم میلر آغاز خواهد شد. از طرفی جیمز کامرون می‌خواهد ریبوت این مجموعه، تماشاچیان جدید را راضی نگه داشته و آن‌ها را نیز درگیر این مجموعه سازد. البته این سخن بدین معنا نیست که المان‌های قدیمی و آشنای مجموعه جایی در ریبوت جدید نخواهند داشت. می‌دانیم که آرنولد شوارزنگر نیز به ریبوت مجموعه Terminator ملحق خواهد شد. هنوز اطلاعات دیگری از داستان مشخص نشده است.

تیم میلر و جیمز کامرون در هفته آینده کنفرانسی مطبوعاتی در رابطه با این همکاری خواهند داشت و این یعنی زیاد لازم نیست منتظر پاسخ سؤالات خود در مورد ریبوت مجموعه Terminator بمانیم. سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، Terminator: Salvation (ترمیناتور: رستگاری) و Terminator: Genisys (ترمیناتور: پیدایش) نتوانستند طرفداران این مجموعه را راضی کنند و باید منتظر ماند و دید همکاری جیمز کامرون و تیم میلر این مجموعه را به روزهای اوج خود بازمی‌گرداند یا خیر.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده