نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

داستان کوتاه Suffer the Little Children استفن کینگ تبدیل به فیلم می‌شود

بعد از شروع بسیار موفق فیلم It، حال خبر می‌رسد از روی داستان کوتاه Suffer the Little Children نیز فیلمی در دستور ساخت قرار دارد.

طبق گزارش سایت وِرایتی (Variety)، داستان کوتاه Suffer the Little Children که برای اولین بار در سال ۱۹۷۲ چاپ شد، قرار است تبدیل به فیلمی سینمایی شود. این روزها اکثر اخبار پیرامون فیلم It آندرس موچیتی و فروش بسیار عالی این فیلم در گیشه است؛ فیلم It از روی رمانی با همین عنوان و نوشته استفن کینگ ساخته شده است و این روزها بر روی پرده سینما قرار داشته و فروش آخر هفته فوق‌العاده‌ای را نیز تجربه کرده است؛ میزان فروش این فیلم نزدیک ۱۲۳ میلیون دلار بوده است که این به معنای شکستن رکورد فروش ماه سپتامبر و البته فروش هفته ابتدایی تمامی فیلم‌های ترسناک است. جدای از موفقیت‌های فیلم It، امروز متوجه شدیم داستان کوتاه Suffer the Little Children که اولین بار در سال ۱۹۷۲ در مجله کاوالیر چاپ شد و در بعد در سال ۱۹۹۳ در مجموعه داستان Nightmares & Dreamscapes (کابوس‌ها و صحنه‌های خیالی) منتشر شد، قرار است تبدیل به فیلمی سینمایی شود.

داستان کوتاه Suffer the Little Children در مورد معلمی به نام امیلی سیدلی است که متوجه رفتارهای عجیبی از سوی دانش‌آموزان کلاسش می‌شود. وی پی می‌برد که این دانش‌آموزان آن چیزی که به نظر می‌رسند، نیستند و وی مجبور است از شهر در مقابل چیزی شیطانی محافظت کند.  

King

شان کارتر برای نویسندگی و کارگردانی این فیلم انتخاب شده است. وی کارگردانی فیلم ترسناک Keep Watching (همچنان نگاه کن) را بر عهده داشته است که البته هنوز تاریخ اکران آن مشخص نیست. کرگ فلورس، نیکولاس کارتیر و اسریرام داس، تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. سه کمپانی Flores’ Bread & Circuses ،Chartier’s Voltage Pictures و Das’ Das Films در ساخت فیلم Suffer the Little Children  با یکدیگر همکاری خواهند داشت. جی جی مِیِرز دیگر تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود.

این داستان کوتاه در مورد معلمی به نام امیلی سیدلی است که متوجه رفتارهای عجیبی از سوی دانش‌آموزان کلاسش می‌شود. وی پی می‌برد که این دانش‌آموزان آن چیزی که به نظر می‌رسند، نیستند

آخرین فیلمی که از روی آثار استفن کینگ ساخته شده و بر روی پرده قرار دارد، فیلم موفق It است؛ فیلم It داستان کودکی را روایت می‌کند که در شهر دری ناپدید شده است. حال گروهی از نوجوانان باید با بزرگ‌ترین ترس خود مقابله کنند و وارد یک خانه متروکه شوند و با دلقکی شیطانی به نام پنی‌وایز که طی قرن‌ها مرتکب قتل و خشونت شده است، روبه‌رو شوند و با او مبارزه کنند. بیل اسکارشگورد، جیدن لیبرهر، جرمی ری، سوفیا لیلیس، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، نیکولاس همیلتون و جک دیلان گریزر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It حضور دارند. سازندگان از هم‌اکنون در حال کار بر روی دنباله فیلم It هستند و گری دابرمن نوشتن فیلمنامه قسمت دوم این فیلم را بر عهده دارد. آندرس موچیتی به احتمال زیاد کارگردان قسمت دوم نیز خواهد بود، البته هنوز قراردادی امضاء نشده است.

گفتنی است جی. جی. آبرامز در حال ساخت مجموعه‌ای برای شبکه Hulu به نام Castle Rock (کسل راک) است که این سریال نیز از آثار استفن کینگ به شمار می‌رود. سم شاو، داستین توماسن، بن استفنسن، لیز گلاتزر و جی. جی. آبرامز تهیه‌کنندگی این سریال تلویزیونی را بر عهده دارند. ساخت این سریال برعهده کمپانی Bad Robot و کمپانی برادران وارنر است.

اخیراً نیز خبری را منتشر کردیم با این مضمون که  استفن کینگ در حال بازپس‌گیری حق امتیاز ساخت فیلم‌های Creepshow (نمایش منزجر‌کننده - ۱۹۸۲)، The Dead Zone (منطقه مرده - ۱۹۸۳)، Cujo (کوجو - ۱۹۸۳)، Firestarter (آتش‌افروز - ۱۹۸۴)، Children of the Corn (فرزندان ذرت - ۱۹۸۴) و Cat's Eye (چشم گربه - ۱۹۸۵) است.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده