نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

جزئیات بیشتر از قسمت دوم فیلم It: بازیگران کودک بازمی‌گردند

با اینکه قسمت اول فیلم It به تازگی اکران شده، اما کارگردان این فیلم درباره قسمت دوم آن صحبت می‌کند و اطلاعات بیشتری به طرفداران می‌دهد.

با اینکه هنوز هیچ خبر رسمی‌ای مبنی بر ساخت قسمت دوم فیلم آن (It) منتشر نشده است (البته می‌توان گفت که با این وضع فعلی باکس آفیس و فروش بی‌سابقه این فیلم در ژانر ترسناک و البته بزرگسال تقریبا روز‌به‌روز احتمال ساخت قسمت دوم بیشتر می‌شود)، اما امروز اطلاعات جدیدی از این اثر توسط مجله خبری اینترتینمنت ویکلی به دست ما رسیده است.

این منبع خبری اعلام کرد که در قسمت جدید و مورد انتظار فیلم It، بازیگران کودک، باز هم حضور دارند و قرار است همان نقش‌های قبلی را که در قسمت اول ایفا کرده بودند بازی کنند. با اینکه گزارش شده بود که در این قسمت داستان تقریبا در زمان حال اتفاق می‌افتد و ۳۰ سال بعد از قسمت اول است و شخصیت‌ها دیگر خیلی بزرگ شده‌اند، اما مثل اینکه قرار است ما در قسمت جدید و در صحنه‌هایی فلش‌بک داشته باشیم و این بازیگران کودک در آنجا حاضر خواهند شد. اندی موچیتی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فلش‌بک‌های به گذشته که بازیگران جوان در آن حضور دارند، کامل‌کننده قسمت دوم خواهد بود و وجود آنها در فیلم لازم است.

همان‌طور که خوانندگان داستان اصلی می‌دانند، بیشتر اعضای کلاب بازنده‌ها (Losers’ Club) از شهر دری که در مین قرار دارد نقل مکان و تقریبا از آن شهر فرار می‌کنند؛ به جز یک نفر که بر خلاف بقیه در شهر می‌ماند آن هم «مایک هنلن» است. از کلاب بازنده‌ها مایک تنها فردی است که در شهر می‌ماند و سعی می‌کند نقش یک محافظ را برای شهرش دری ایفا کند. همچنین او به‌نوعی باعث می‌شود تا دوستانش و اعضای کلاب بازنده‌ها بعد از ۲۷ سال دوباره در کنار هم حضور داشته باشند. موچیتی در گفتگویی درباره شخصیت درونی مایک هنلن صحبت کرد و اعلام کرد که او کمی با متن اصلی داستان متفاوت است. او در اینباره گفت: 

در این مدت نه‌تنها آسیب‌های روحی و روانی به مایک وارد می‌شود، بلکه بعد از تحقیقات گسترده او به این نتیجه می‌رسد که ظاهرا تنها راه از بین بردن پنی وایز و امن کردن شهرش، این است که مواد مخدر مصرف کند و علاوه بر روح و روانش باید به جسمش هم صدمه بزند

من می‌خواهم مایک را تبدیل به یک شخصیت مهم و محوری در داستان بکنم که همه دوستانش را دوباره به کنار هم برمی‌گرداند و این خیلی مهم است. اما اینکه قرار است او تنها فرد از کلابشان باشد که در شهر می‌ماند کمی ناراحت‌کننده‌ است و ممکن است آسیب‌هایی ببیند. در واقع من می‌خواهم او را تبدیل به یک آدم معتاد بکنم؛ یک کتابدار معتاد. زمانی که قسمت دوم آغاز می‌شود، ما می‌بینیم که او داغون و نابود شده است... او نه‌تنها در تمام این مدت اطلاعاتش را درباره اینکه دلقک پنی وایز در شهرش یعنی دری چه کار کرده است، جمع‌آوری و تکمیل می‌کرده است، بلکه او نقش یک محافظ را برای شهر ایفا می‌کند و مدام به دنبال راهی است تا بتواند این دلقک قاتل را از بین ببرد. تنها کاری هم او که می‌تواند در این مورد بکند این است که مواد مصرف و ذهنش را دستکاری کند.

هنوز مشخص نیست که چه بازیگرانی قرار است نقش نسخه بزرگسال شخصیت‌های اصلی داستان را در دنباله فیلم It ایفا کنند، اما منبع خبری ما به دلایلی گزارش کرده که این بازیگران معروف نیستند و به احتمال زیاد قرار است برای پر کردن این نقش‌ها از بازیگران ناشناس استفاده شود.

اندرس موچیتی تایید کرد که بیل اسکارشگورد در نقش بزرگ‌ترین شخصیت منفی داستان یعنی دلقک پنی وایز قرار است در قسمت دوم هم همین نقش را ایفا کند. همچنین هنرمندان جوانی مانند جیدن لیبرهر‌ بازیگر فیلم ویژه نیمه‌ شب (Midnight Special)، جرمی ری تیلور صداپرداز قسمت چهارم انیمیشن آلوین و سنجاب‌ها (Alvin and the Chipmunks: The Road Chip)، سوفیا لیلیس بازیگر فیلم 37، فین ولفهارد بازیگر سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things)، چوسن جیکوبز بازیگر فیلم پلیس‌ها و دزدها (Cops and Robbers)، وایات اولف بازیگر فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و جک دیلان گریزر بازیگر فیلم داستان‌های هالووین (Tales of Halloween) از جمله ستارگانی هستند که در قسمت اول هنرنمایی کرده‌اند و قرار است در قسمت دوم هم به ایفای نقش بپردازند.

فیلم It در روز ۸ سپتامبر امسال (۱۷ شهریور) روی پرده سینماها اکران شد که در اولین آخر هفته افتتاحیه خود توانست فروشی در حدود ۱۲۳.۱ میلیون دلار را از آن خود کند. این فیلم با این میزان فروش توانست رکورد پرفروش‌ترین فیلم در اولین آخر هفته افتتاحیه خود در ماه سپتامبر، در بین اکران‌های پاییزه و بین فیلم‌های ژانر وحشت را به نام خود ثبت کند. این فیلم پرطرفدار با تفاوت ۹ میلیون دلار توانست فیلم ددپول (Deadpool) را کنار بزند و در بین آثار با رده سنی بالا رتبه اول را از آن خود کند و ددپول هم به رتبه دوم نزول کرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده