نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

کالتن هاینز احتمالا در فصل جدید سریال Arrow حضور خواهد داشت

بر اساس گفته‌های کالتن هاینز، به نظر می‌رسد که ما در فصل ۶ سریال ارو (Arrow) می‌توانیم دوباره انتظار حضور او در نقش روی هارپر یا آرسنال را داشته باشیم.

شخصیت اسلید ویلسون ممکن است تنها چهره آشنایی نباشد که بعد از مدت زیادی که طرفداران انتظارش را می‌کشیدند، بالاخره در فصل ۶ سریال Arrow در شبکه CW حاضر خواهد شد. بر اساس اشارات کوچکی که از طرف خود کالتن هاینز مطرح شده، ممکن است او یکی دیگر از چهره‌های آشنایی باشد که در فصل ۶ حضور می‌یابد و قرار است دوباره لباس شخصیت آرسنال را به تن و ایفای نقش کند.

با اینکه هنوز هیچ خبر رسمی‌ای در مورد این موضوع منتشر نشده است، اما کالتن هاینز، بازیگر محبوب حال حاضر سریال داستان ترسناک آمریکایی: فرقه (American Horror Story: Cult)، در حساب کاربری رسمی خود در توییتر خود اعلام کرد که: «روی خیلی زود دوباره بازمی‌گردد». ما آخرین بار این شخصیت را در فصل چهارم سریال ارو دیدیم؛ اگرچه در صدمین قسمت این سریال که در فصل قبل جای داشت، تیم تولید خیلی ناشیانه یک نسخه کامپیوتری و گرافیکی کالتن هاینز را در صحنه‌ی شبیه‌سازی‌شده‌ای قرار داد که اولیور کویین و همکاران و دوستانش از آنجا فرار می‌کنند و نمی‌دانم که می‌توان این صحنه را هم جزو آخرین صحنه‌هایی که ما روی را دیدیم حساب کرد یا خیر. 

همچنین از طرف دیگر به طور رسمی تایید شده که در فصل ششم سریال Arrow کیتی کسیدی، ریک گونزالز و جولیانا هارکیوی حضور دارند و دوباره به بازیگران ثابت این سریال تبدیل خواهند شد. اگرچه تهیه‌کنندگان این مجموعه تلویزیونی عنوان کردند که این بازیگر ثابت بودن دلیل بر این نیست که اتفاقی برای آنها نمی‌افتد و امکان اینکه آنها بمیرند خیلی کم است یا اصلا وجود ندارد. همچنین استیون امل، بازیگر ستاره این سریال هم اضافه کرد که مانو بنت در این فصل چندین بار به عنوان شخصیت اسلید ویلسون ظاهر خواهد شد. یکی از بزرگ‌ترین خبرهایی که در حال حاضر درباره این سریال مطرح است این است که مشخص شده قرار است بازیگر سریال لاست (Lost) یعنی مایکل امرسون در این فصل حضور داشته باشد و کرک اسودو، بازیگر سریال ۱۲ میمون (12 Monkeys) قرار است به هنرنمایی در نقش شخصیت منفور و منفی این فصل یعنی ریچاردو دیاز بپردازد. 

ریچاردو دیاز جونیور پسر تاجر فاسدی است که توسط Green Arrow کشته شده و زیر نظر ریچارد دراگون واقعی آموزش دید؛ تا زمانی که مربی خود را بکشد و نام او را از آن خود کند. بعد از این جریانات او گروهی به نام شکارچیان کمان بلند (Longbow Hunters) را تشکیل داد که از Clock King ،Brick ،Count Vertigo و Killer Moth تشکیل می‌شد. تعدادی از آنها قبلا هم در سریال حضور داشتند و دیده شدند؛ پس کاملا طبیعی است که حالا بخواهند بار دیگر علیه اولیور قیام کنند و با وجود ریچارد بخواهند زیر نظر او آموزش ببینند. 


منبع ScreenCrush
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده