نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰

ساخت ادامه نسخه فرعی مجموعه Doctor Who لغو شد

سریال Class که اسپین‌‌آف مجموعه تلویزیونی قدیمی Doctor Who بود و یک فصل از آن بر روی آنتن رفت، دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد.

مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی، قدیمی و محبوب Doctor Who (دکتر هو) قرار است وارد عصری جدید شود، از تغییر داستان گرفته تا انتخاب بازیگر زن به‌جای دکتر هو معروف، ولی خب گویا اوضاع برای اسپین‌آف این مجموعه خوب پیش نرفت و امروز به‌صورت رسمی اعلام شد که ساخت فصل دوم سریال Class (کلاس) لغو شده است. نویسنده سریال Class، پاتریک نس و مدیران شبکه BBC این خبر را تأیید کرده‌اند که قرار نیست فصل دوم این سریال ساخته شود.   

طبق گزارش سایت دیجیتال اسپای، دمین کاوانا، مدیر شبکه BBC 3، طی کنفرانس مطبوعاتی این شبکه با تمجید از پاتریک نس، این سریال را اثری عالی نامید که با تلاش‌های پاتریک نس بر روی آنتن رفت. البته پیش از این نیز پاتریک نس تأیید کرده بود که در ساخت فصل دوم سریال Class، وی حضور نخواهد داشت، اگرچه دمین کاوانا با گفته‌های امروز خود این موضوع را قطعی کرد و داستان فصل دوم این سریال را برای همیشه بست. سخنان دمین کاوانا را با هم می‌خوانیم:  

نه، فصل دوم این سریال ساخته نخواهد شد. سریال Class هیچ مشکلی نداشت و فکر می‌کنم کار پاتریک نس بسیار عالی بود و دنیای جالبی را کشف کرد و به تصویر کشید. ولی صادقانه بگویم که این سریال آن چیزی که مدنظر داشتیم نبود. گاهی اوقات شرایط آن طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود و من مجبور بودم در این رابطه تصمیمی مهم بگیرم. همیشه زمانی پیش می‌آید که باید کاری کنید و باید تصمیم بگیرید که دیگر چیزی را ادامه ندهید. داستان سریال Class هم از همین قرار بود.  

Ness

پاتریک نس نیز در اکانت توییتر خود در رابطه با لغو ساخت فصل دوم سریال Class چنین گفت:

من شخص مدعی و متعصبی نیستم، فقط در رابطه با اخبار سریال Class می‌خواهم بگویم که ساخت این سریال بسیار مایه افتخار من بود و البته بسیار خوش شانس بودم که چنین موقعیتی را به دست آوردم. ساخت این سریال تجربه‌ای بی‌نظیر بود. کار کردن با چنین بازیگرانی عالی. از شما هم ممنونم که این سریال را دوست داشتید، کاش اوضاع به‌گونه‌ای دیگر پیش می‌رفت...  

گفتنی است پیتر کاپالدی در اوایل این سریال حضور یافت. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به جردن رنزو، پوکی کوینسل، نایجل بتز، بن پیل، آنا شفر، پاول مارک دیویس و شانن مورای اشاره کرد.


منبع Screencrush
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده