نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

نوید محمدزاده بهترین بازیگر و وحید جلیلوند بهترین کارگردان جشنواره ونیز

در جریان جشنواره فیلم ونیز، نوید محمدزاده و وحید جلیلوند موفق به دریافت جایزه در بخش افق‌های نو شدند. 

فیلم ایرانی «بدون تاریخ، بدون امضاء» به کارگردانی وحید جلیلوند، در جشنواره فیلم ونیز حضور داشت و موفق شد در نهایت دو جایزه در بخش افق‌های نو دریافت کند. نوید محمدزاده، هنرمند جوان کشورمان که بازی‌های درخشانی را از وی در چند سال اخیر شاهد بودیم، برای ایفای نقش در این فیلم جایزه بهترین بازیگر را در بخش افق‌های نو جشنواره فیلم ونیز دریافت کرد. همچنین وحید جلیلوند هم در این بخش موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردان شد. 

نوید محمدزاده جایزه خودش را به مردم ایران اهدا کرده و گفت:

من افتخار می کنم که ایرانی هستم و همچنین خوشحالم که رخشان بنی اعتماد یکی از بهترین فیلمسازان تاریخ سینمای ایران در هیات داوران این دوره از جشنواره ونیز حضور دارد.

وحید جلیلوند هم پس از دریافت جایزه‌اش سخنرانی‌ای داشت و گفت:

به مردم خوب و نازنین کشورم سلام می‌کنم و از همین‌جا دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. تشکر می‌کنم از هیأت داوران، «آلبرتو باربارا» و همچنین کتایون شهابی پخش‌کننده این فیلم و تبریک می‌گویم به همه عوامل فیلم که شب‌ها و روزها سختی و رنج کشیدند تا ما به این موفقیت برسیم. به نمایندگی از عوامل، این جایزه را به علی جلیلوند تهیه‌کننده این فیلم که با مدیریت، صبوری و آرامشش این فرجام نیک را برای این پروژه رقم زد، تقدیم می کنم.

من در در فرهنگی بزرگ شدم که مردمانش اعتقاد قشنگی دارند و آن این است که وقتی شما برای کسی دعا می‌کنید خداوند پیش از او به تو لبخند می‌زند و پاسخ دعاهای تو را می‌دهد. خواهش می‌کنم برای من دعا کنید که پس از دریافت این هدیه بزرگ دچار نخوت و غرور نشوم و همیشه به یاد داشته باشم سینما قرار است از من انسان بهتری بسازد پیش از آن‌که فیلمساز خوبی بسازد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده