نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

بازیگران نقش هاوک و داو در سریال Titans معرفی شدند

کمپانی دی سی کامیکس بازیگران دو نقش هاوک و داو را در سریال تایتانز (Titans) تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی دی سی کامیکس و بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر از حضور بازیگران جدیدی در سریال Titans خبر داده‌اند. این دو کمپانی اعلام کردند که مینکا کلی و آلن ریچسون به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند. کلی بیشتر برای بازی در سریال‌هایی چون Friday Night Lights ،Parenthood و فیلم ۵۰۰ روز سامر (500Days of Summer) شناخته شده و ریچسون نیز بیشتر برای بازی در فیلم‌ The Hunger Games: Catching Fire (عطش مبارزه: اشتعال)، فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته) و دنباله آن، شناخته شده است.

Alan Ritchson

کلی و ریچسون برای حضور در چند قسمت فصل اول سریال Titans قرارداد همکاری امضا کرده‌اند و طبق قراردادی که با دی‌سی و بخش تلویزیونی برادران وارنر دارند، ممکن است در فصل دوم این سریال تبدیل به بازیگران اصلی سریال شوند. ریچسون قرار است نقش هاوک (هنک هال) و کلی نقش داو (داون گرنجر) را در سریال Titans بازی کند که در دنیای کامیک رابطه نزدیک و عاشقانه‌ای دارند و با کمک یکدیگر با جرم و جنایت مبارزه می‌کنند. در توصیف این شخصیت‌ها، هاوک شخصیتی تهاجمی و یک مشت‌زن قدرتمند و حرفه‌ای و داو شخصیتی دارای برنامه، دفاعی و با اندامی لاغر توصیف شده است.

علاوه بر کلی و ریچسون، پیش از این حضور برنتون توایتز در نقش دیک گریسون ملقب به رابین، آنا دیوپ در نقش استارفایر و تیگان کرافت در نقش ریون (Raven)، در فصل اول سریال Titans تایید شده بود. تمرکز این سریال قرار است روی شخصیت دیک گریسون باشد که در سایه دیگر ابرقهرمان‌ها در حال تبدیل شدن به رهبر یک گروه ابرقهرمانی بی سر و صدا با قهرمانان جدید است. این سریال قرار است به‌صورت اختصاصی روی سرویس‌های دیجیتالی و استریم در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. با این حال، هنوز تعداد قسمت‌های فصل اول یا زمان دقیق انتشار فصل اول سریال Titans اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده