نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

جزئیات جدیدی از فیلم Gerald's Game منتشر شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم بازی جرالد (Gerald's Game) که یکی از جدیدترین آثار اقتباسی بر اساس کتاب‌های استفن کینگ است، در فضای اینترنت منتشر شده است.

اگر اخبار فیلم‌های اقتباسی جدید را دنبال کنید و به‌خصوص اگر از طرفداران آثار استفن کینگ باشید، می‌دانید که سال ۲۰۱۷ سالی پر کار برای طرفداران او است و قرار است آثار اقتباسی خیلی زیادی بر اساس کتاب‌های او ساخته شود؛ آثاری که برخی از آنها اکران شده و در حال اکران هستند یا مراحل مختلف تولید خود را طی می‌کنند. ما تا به امروز نسخه سینمایی برج تاریک (The Dark Tower) را روی پرده سینماها دیدیم و در حال حاضر در آستانه اکران فیلم مورد انتظار «آن» (It) هستیم. به علاوه ما اخیرا شاهد دو سریال The Mist و Mr Mercedes که بر اساس کتاب‌های کینگ ساخته شده بود، بودیم. به‌عنوان جدیدترین اثر اقتباسی، اواخر این ماه قرار است شاهد اکران فیلم Gerald's Game روی پرده سینماها باشیم.

فیلم Gerald's Game برای انتشار در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ (۷ مهر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم توسط مایک فلناگان که ساخت فیلم محبوب سکوت (Hush) برای سرویس استریم و همچنین آثار ترسناکی مانند فیلم ویجا: خاستگاه شیطان (Ouija: Origin of Evil) و فیلم نورگیر (Oculus) را در رزومه کاری خود دارد، کارگردانی خواهد شد. کارلا گوجینو، بازیگر فیلم شهر گناه (Sin City) در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که در شرایطی نامناسب، هر دو دستش توسط دستبند بسته شده و از هیچ طریقی نمی‌تواند خودش را از آن مخمصه نجات دهد.

در فیلم بازی جرالد علاوه بر کارلا گوجینو ما شاهد حضور بروس گرینوود، بازیگر فیلم پیشتازان فضا (Star Trek)، هنری توماس، بازیگر فیلم ای. تی. موجود فرازمینی (E.T. the Extra Terrestrial) و کیت سیگل، بازیگر فیلم Hush خواهیم بود.

همان‌طور که اطلاع دارید، فیلم It آخر این هفته به روی پرده سینماها خواهد رفت. بر اساس گفته منتقدان، این فیلم «یکی از معدود فیلم‌های اقتباسی است که علی رغم اینکه داستان به روش خود نویسنده و کارگردان کمی تغییر داده شده، اما باز هم قصه و متریال اصلی را حفظ کرده است و این تغییرات باعث از بین رفتن هویت اصلی داستان نشده است».

همچنین اخیرا در اخبار دیگری اعلام شد که استفن کینگ قصد دارد تا دوباره حق و حقوق فیلم‌های ساخته‌شده بر اساس بعضی آثار کلاسیکش همانند فیلم منطقه مرده (The Dead Zone)، فیلم Cujo، فیلم کودکان ذرت (Children of the Corn) و فیلم آتش‌افروز (Firestarter) را از آن خود کند. این پروسه باعث می‌شود که هیچ کپی‌رایتر و سازنده‌ای نتواند بدون اجازه استفن کینگ و سرخود، بازسازی این‌گونه فیلم‌ها را انجام دهد و این کار راه را برای کارگردانان و سازندگان خوبی که قصد دارند این فیلم‌ها را خیلی خیلی بهتر از نسخه اولیه و وفادارتر به داستان اصلی بازسازی کنند، هموار خواهد کرد.

فیلم Gerald's Game برای اکران در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ (۷ مهر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده