نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

تیزر «برادران» فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد

تیزر «برادران» فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) که به تازگی منتشر شده، صحنه‌های جدیدی از تازه‌ترین فیلم کمپانی مارول را در اختیار ما می‌گذارد.

به تازگی تیزر تبلیغاتی جدیدی از تازه‌ترین اثر ساخته‌شده با همکاری کمپانی مارول استودیو و تایکا وایتیتی یعنی فیلم Thor: Ragnarok در فضای اینترنت منتشر شده است. ما در این تیزر تبلیغاتی جدید، شاهد قسمت‌های جدیدی از این فیلم هستیم که در آن ثور در حال جمع‌آوری اعضای مختلف تیمش است تا بتوانند با کمک هم شخصیت منفور داستان یعنی هلا را از پا در بیاورند.

این تیزر تبلیغاتی به طور رسمی توسط خود کمپانی مارول منتشر شده است. اگرچه ما در این ویدیوی کوتاه ممکن است صحنه‌هایی را ببینیم که قبلا در اغلب تیزر‌های منتشر شده از فیلم ثور: راگناروک آنها را دیدیم، اما اگر واقع‌بینانه به این مسئله نگاه کنیم همه چیز آن تکراری نیست و علاوه بر قسمت‌های جدیدی که در این تیزر به معرض نمایش درآمده، نکته‌هایی در گفتگوهای بین شخصیت‌ها وجود دارد که قابل توجه است.

تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی جدیدترین قسمت سری فیلم ثور با عنوان «برادران» (Brothers) نام‌گذاری شده است، اما بر خلاف آن چیزی که از نام آن به نظر می‌رسد، به طور دقیق روی رابطه لوکی و ثور تمرکز ندارد؛ بلکه جریاناتی را که ثور برای جمع‌آوری اعضای مختلف تیمش تحمل می‌کند تا بتواند با کمک آنها شخصیت منفور داستان یعنی هلا و سربازانش را از پا در بیاورد بررسی می‌کند. 

فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده