نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ انتشار تریلر بعدی فیلم Pacific Rim Uprising اعلام شد

کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز رسما تاریخ انتشار اولین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising را تایید و اعلام کردند.

در حاشیه پنل مشترک کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال که اواخر تیر امسال برگزار شد، این دو کمپانی اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising) را منتشر کردند. این تیزر تریلر کوتاه اطلاعات زیادی را از این فیلم فاش نمی‌کرد و تمرکز آن بیشتر روی معرفی نسل جدید یگرها بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار اولین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising تایید و اعلام شده است. یونیورسال و لجندری اعلام کردند که این فیلم در نمایشگاه کامیک کان نیویورک سال ۲۰۱۷ دارای پنل خبری خواهد بود.

Pacific Rim: Uprising

پنل فیلم Pacific Rim Uprising قرار است روز جمعه، ۶ اکتبر امسال (۱۴ مهر) در مدیسن اسکوئر گاردن شهر نیویورک برگزار شود. استیون دنایت، کارگردان این فیلم به‌همراه جان بویگا، کیلی اسپنی، اسکات ایستوود و بورن گورمن، بازیگران این فیلم در این پنل حضور خواهند داشت. قرار است در حاشیه برگزاری این پنل اولین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim Uprising منتشر شود. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. طبق خلاصه داستان منتشر شده از این فیلم:

حوادث فیلم Pacific Rim Uprising قرار است ۱۰ سال پس از نبرد The Battle of the Breach جریان داشته باشد، اما هنوز ناآرامی‌هایی دیده می‌شود. پس از پیروزی در این نبرد تاریخی، سراسر جهان متقاعد شده‌اند تا از برنامه یگرها دفاع کنند و آن‌ها در حال حاضر به قوی‌ترین نیروی دفاعی در تاریخ بشر تبدیل شده‌اند. سازمان PPDC به دنبال فراخوان درخشان‌ترین و بهترین افراد برای بالا بردن توانایی این سازمان و تبدیل آن‌ها به قهرمان‌های نسل جدید است. هنگامی که کایجوها بازگردند، یگرها آماده مبارزه هستند.

Pacific Rim: Uprising

جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال Daredevil (دردویل) بوده است. گیرمو دل تورو که کارگردانی فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) را بر عهده داشت، به همراه توماس تال، ماری پرنت و جان جشنی به عنوان تهیه‌کننده در دنباله این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است.

فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود، اما ماه گذشته یونیورسال اعلام کرد که اکران این فیلم یک ماه عقب افتاده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده