نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

بیلی مگنوسن به لیست بازیگران لایو اکشن Aladdin اضافه شد

بیلی مگنوسن، بازیگر فیلم Ingrid Goes West (انگرید به غرب می‌رود)، در فیلم لایو اکشن Aladdin که بازسازی انیمیشن کلاسیک ۱۹۹۲ است، حضور خواهد داشت.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، نام بیلی مگنوسن به لیست بازیگران فیلم لایو اکشن Aladdin (علاءالدین) گای ریچی اضافه شده است. هنوز جزئیات نقشی که وی قرار است ایفاگر آن باشد مشخص نیست. تنها می‌دانیم شخصیتی که وی در فیلم Aladdin خواهد داشت، شخصیتی کاملاً جدید خواهد بود و منحصراً برای این فیلم خلق شده است.  

در فیلم لایو اکشن Aladdin، منا مسعود ایفاگر نقش اصلی و همان علاءالدین معروف است. وی به‌جز ایفای نقش در چند فیلم کوتاه سابقه چندانی در سینما ندارد و بازیگر شناخته‌شده‌ای نیست. در کنار وی حضور نائومی اسکات نیز در فیلم جدید گای ریچی تأیید شده است. وی قرار است نقش شاهزاده یاسمن را بر عهده داشته باشد. از معروف‌ترین نقش‌آفرینی‌های وی می‌توان به بازی در فیلم علمی-تخیلی The Martian (مریخی - ۲۰۱۵) ریدلی اسکات و فیلم ابرقهرمانی، علمی-تخیلی Power Rangers (پاور رنجرز - ۲۰۱۷) دین ایزرلایت اشاره کرد. ویل اسمیت هم که نیازی به معرفی ندارد و در فیلم Aladdin نقش غول چراغ جادو را ایفا خواهد کرد. نوما آکر، بازیگر سریال Prison Break (فرار از زندان)، نقش حکیم را خواهد داشت و نسیم پدراد نیز همچون بیلی مگنوسن نقشی جدید را ایفا خواهد کرد که مارا نام دارد.

Aladdin

آخرین نقش‌آفرینی بیلی مگنوسن مربوط به فیلم Ingrid Goes West (انگرید به غرب می‌رود - ۲۰۱۷) می‌شود که در این فیلم درام و کمدی وی نقش نیکی اسلوآن را بر عهده داشت. از دیگر فیلم‌های معروف وی می‌توان به Into the Woods (به‌سوی جنگل - ۲۰۱۴)، Bridge of Spies (پل جاسوس‌ها - ۲۰۱۵) و The Big Short (رکود بزرگ - ۲۰۱۵) اشاره داشت. آخرین فیلمی که قرار است با بازی بیلی مگنوسن اکران شود، فیلم Game Night (بازی شب) به کارگردانی  جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین است. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفندماه ۱۳۹۶) در نظر گرفته شده است.

آخرین فیلمی که از گای ریچی به روی پرده رفت، فیلم King Arthur: Legend of Sword (آرتور شاه: افسانه شمشیر) بود که چندان نتوانست رضایت تماشاچیان و منتقدان را جلب کند. این فیلم در گیشه نیز شکست خورد و با بودجه ۱۷۵ میلیون دلاری، تنها به فروش ۱۴۶ میلیون دلار بسنده کرد.

گفتنی است تاکنون تاریخ اکران رسمی فیلم Aladdin اعلام نشده است. با این حال انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ به روی پرده رود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده