نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

تصاویر جدیدی از فیلم Justice League منتشر شد

بااینکه مدت زمان خیلی کمی تا اکران فیلم لیگ عدالت (Justice League) باقی مانده، اما استودیو دست از انتشار اخبار جدید نکشیده و تصاویر جدید از این فیلم منتشر کرده است.

از آنجایی که زمان اکران فیلم لیگ عدالت (Justice League) روز‌به‌روز در حال نزدیک و نزدیک‌تر شدن است، کمپانی برادران وارنر اخیرا تصویری از بن افلک در قالب شوالیه تاریکی به همراه تصویری از لوگوی این اثر با کمی تغییرات منتشر کرد.

این تصویر جدید که از بتمن در فیلم Justice League منتشر شده هم نشان می‌دهد که مراحل تولید رو به جلو است و همچنین متوجه می‌شویم که ظاهر و لباس او چندان با تصاویری که ما از این شوالیه تاریکی در گذشته دیده بودیم تفاوت زیادی ندارد. اینکه ما بتوانیم تصاویر کم و البته عبوس و اخمویی از بن افلک به عنوان محافظ شهر گاتهام ببینیم همیشه حس خوبی به ما می‌دهد.

علاوه براین، در کنار تصاویر جدیدی که کمپانی برادران وارنر از فیلم‌های پاییزش منتشر کرده، تصویر لوگوی فیلم لیگ عدالت هم به چشم می‌خورد اما با تغییرات جدید؛ در این تصویر جدید ما شاهد این هستیم که لوگوی مخصوص خود دی سی کامیکز هم به بالای علامت این فیلم اضافه شده است. 

در اخبار جدید، هیچ چیز تقریبا خاصی نیست که هیجان طرفداران را بیش از پیش افزایش دهد اما خیلی خوب است که می‌بینیم استودیو تمام تلاش خودش را برای پیشرفت این فیلم انجام می‌دهد و این تغییرات جدید را خیلی زود برای طرفداران عرضه می‌کند. امیدواریم که این روند در هیچ برهه از زمان قطع نشده و ببینیم که دنیای سینمایی دی سی این پروسه پیشرفت را در آینده هم ادامه دهد.

Justice League

Justice League


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده