نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰

اولین تریلر فیلم Insidious: Chapter 4 به زودی منتشر خواهد شد

به نظر می‌رسد که به‌زودی قرار است شاهد انتشار اولین تریلر فیلم توطئه‌آمیز: قسمت ۴ (Insidious: Chapter 4) باشیم. 

فیلم Insidious (توطئه‌آمیز) به کارگردانی جیمز وان، در سال ۲۰۱۱ اکران شد. لی ونل کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشت و بازیگرانی چون پاتریک ویلسون، رز بیرن و باربارا هرشی در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. در سال ۲۰۱۳، فیلم Insidious: Chapter 2 (توطئه‌آمیز: قسمت ۲) به‌روی پرده رفت. وان به عنوان کارگردان و ونل به عنوان نویسنده فیلمنامه، در این فیلم بازگشتند. علاوه بر این، در این فیلم شاهد بازگشت بازیگران اصلی فیلم Insidious نیز بودیم. در سال ۲۰۱۵، فیلم Insidious: Chapter 3 (توطئه‌آمیز: قسمت ۳) به‌روی پرده رفت. جیمز وان که کارگردانی دو قسمت اول را بر عهده داشت، تنها به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور داشت و کارگردانی این فیلم بر عهده لی ونل بود.

علاوه بر کارگردانی، ونل کار نوشتن فیلمنامه فیلم Insidious: Chapter 3 را نیز بر عهده داشت. این فیلم پیش-درآمدی بر اتفاقات دو فیلم اول مجموعه Insidious بود و بازیگرانی همچون درموت مالرونی، استفانی اسکات، آنگوس سمپسون، لی ونل، هیلی کییوکو و لین شی در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. حال کمپانی یونیورسال و بلوم‌هاوس پروداکشنز در حال ساخت دنباله فیلم Insidious: Chapter 3 هستند. فیلم Insidious: Chapter 4 قرار است پس از کلیف‌هنگر پایان قسمت سوم آغاز شود و در این فیلم شاهد بازگشت سمپسون، شی و ونل نیز خواهیم بود.

Insidious: Chapter 3

مانند سه قسمت گذشته، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Insidious: Chapter 4 بر عهده لی ونل بوده است، اما کارگردانی این فیلم بر عهده آدام روبیتل خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازمان BBFC (هیات رده‌بندی سنی فیلم‌های بریتانیا) اطلاعات اولین تریلر فیلم Insidious: Chapter 4 را منتشر کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، اولین تریلر این فیلم مانند یک کلیپ خواهد بود که زمان آن ۶۱ ثانیه است که این زمان شامل صحنه‌های حذف‌شده این سازمان نیز خواهد بود. به نظر می‌رسد که اولین تریلر این فیلم قرار است همزمان با اکران فیلم It یا تقریبا نزدیک به اکران آن، منتشر شود. 

اما چیزی که بیش از هر چیزی قابل توجه است، نام توطئه‌آمیز: آخرین کلید (Insidious: The Last Key) است که به عنوان نام رسمی فیلم Insidious: Chapter 4 نمایش داده شده و این برای اولین بار است که این نام نمایش داده می‌شود. پیش از این، هیچ یک از قسمت‌های این مجموعه دارای یک نام رسمی نبوده‌اند و تنها دارای شماره بوده‌اند. با وجود اینکه به نظر می‌رسد که ممکن است نام Insidious: The Last Key تنها برای بازار بریتانیا در نظر گرفته شده باشد، اما ظاهرا این فیلم قرار است با این نام منتشر شود. گفته می‌شود که یونیورسال تصمیم دارد قسمت چهارم مجموعه Insidious را با نام Insidious: The Last Key در شب‌های هالووین امسال تبلیغ کند.

فیلم Insidious: The Last Key قرار است در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۵ دی ۱۳۹۶) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده