نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

آنجلینا جولی: فیلم Maleficent 2 یک دنباله قوی خواهد بود

آنجلینا جولی در مصاحبه جدید خود گفت که در فیلم Maleficent 2 حضور خواهد داشت و این فیلم، یک دنباله واقعا قوی خواهد بود.

سال گذشته، شایعات بسیار ضعیفی در مورد عدم حضور آنجلینا جولی در دنباله فیلم مالیفیسنت (Maleficent) شنیده می‌شد، اما او اخیرا در حاشیه جشنواره فیلم Telluride مصاحبه‌ای را انجام داده و در مورد وضعیت حضورش در این فیلم کمپانی والت دیزنی پیکچرز صحبت کرده است. به نقل از وب‌سایت ددلاین، از جولی که با فیلم First They Killed My Father: A Daughter of Cambodia Remembers در این جشنواره حضور پیدا کرده بود، پرسیده شد که چه زمانی او به دنیای بازیگری بازخواهد گشت. طبق شایعات منتشر شده، جولی قرار است در فیلم Bride of Frankenstein نقش عروس فرانکنشتاین را بازی کند، اما احتمال حضور او در دنباله Maleficent بسیار کمرنگ خواهد بود. جولی در ابتدا به شوخی در مورد بازگشتش به دنیای بازیگری گفت:

من اکنون نان‌آور خانواده هستم. پس زمان بازگشت فرا رسیده است.

جولی در ادامه تایید کرد که در مالیفیسنت ۲ (Maleficent 2) حضور خواهد داشت و شایعات حقیقت ندارند. با این حال، او در مورد حضور یا عدم حضور در فیلم Bride of Frankenstein صحبتی نکرد. جولی در ادامه گفت:

ما در حال کار روی فیلمنامه این فیلم هستیم و این فیلم قرار است که یک دنباله واقعا قوی باشد.

Angelina Jolie

فیلم Maleficent به کارگردانی رابرت استرومبرگ و با بازی آنجلینا جولی و ال فانینگ، در سال ۲۰۱۴ اکران شد. این فیلم لایو اکشن بازسازی انیمیشن Sleeping Beauty (زیبای خفته) است که تمرکز آن بیشتر روی شخصیت شرور مالیفیسنت بوده است. فیلم Maleficent موفق شد ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و تبدیل به چهارمین فیلم موفق سال ۲۰۱۴ میلادی از نظر تجاری شود. سال ۲۰۱۶، کمپانی والت دیزنی پیکچرز ساخت دنباله فیلم Maleficent را رسما تایید و اعلام کرد. با این حال، هنوز بازگشت فانینگ در فیلم Maleficent 2 تایید نشده است.

فیلم Maleficent 2 در حال حاضر کارگردان و تاریخ اکرانی ندارد، اما کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده لیندا وولورتون، نویسنده فیلم Maleficent است. اخیرا اعلام شده است که والت دیزنی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه و ساخت دنباله این فیلم مورد انتظار، جز باترورث را استخدام کرده است. باترورث وظیفه دارد تا فیلمنامه فیلم Maleficent 2 را بازنویسی کند. او قرار است فیلمنامه اولیه این فیلم را که توسط وولورتون نوشته شده بازبینی کند و پس از انجام اصلاح و تغییرات لازم، نسخه نهایی فیلمنامه این فیلم را آماده کند و به دیزنی برای شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم تحویل بدهد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده