نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

کورتنی فورد به سریال Legends of Tomorrow پیوست

کورتنی فورد، بازیگر سریال سوپرنچرال (Supernatural) برای ایفای نقش دختر دیمین دارک به جدیدترین فصل سریال افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow) از شبکه CW پیوست.

کورتنی فورد، یکی از بازیگران بااستعداد و دوست‌داشتنی سریال Supernatural، قراردادی را برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌های شرور و منفور فصل سوم و جدید سریال Legends of Tomorrow با کمپانی دی سی امضا کرد. بر طبق این قرارداد او قرار است نقشی ضد نقش شوهرش یعنی برندان روث را در این سریال داشته باشد.

خبرگزاری اینترتینمنت ویکلی اخیرا اعلام کرده که در فصل سوم سریال Legends of Tomorrow ما قرار است شاهد حضور بازیگر جدیدی در قالب دختر دیمین دارک به نام الینور با بازی کورتنی فورد باشیم. این شخصیت این‌گونه توصیف شده است:

زنی باهوش و حیله‌گر همراه با چاشنی مجذوب کننده‌ای از ترسناک و خطرناک بودن. نگاه معصومانه و مظلومانه او می‌تواند دل طرف مقابلش را به رحم درآورد و فضا را به حالت آشتی‌گونه‌ای تغییر دهد، اما تمام این‌ها بازی او است و هیچ‌کدام واقعی نیستند. این زن با قدرت‌های غیرطبیعی که دارد می‌تواند ذهن بقیه را دستکاری و آنها را کنترل کند و همین است که او را خیلی خطرناک می‌کند. همچنین او می‌تواند به بقیه حرف‌هایی را بزند که آنها دوست دارند دقیقا همان‌ها را بشنوند. او فوق‌العاده باهوش است و همیشه چند قدم از بقیه جلوتر است.

او برای اولین بار در قسمت پنجم این فصل حضور می‌یابد و در بقیه طول سریال نقش او پررنگ‌تر و قوی‌تر خواهد شد و تقریبا تا آخر فصل حضور خواهد داشت. جزئیات برنامه‌های شیطانی او هنوز کاملا مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که او قصد داشته باشد تا با پدر مرموز و شرورتر از خودش تیمی تشکیل دهد تا قهرمانان داستان ما را از پا دربیاورند. همچنین در یادداشت‌هایی که درباره این فصل منتشر شده و کمی هم خنده‌دار است مشخص شده که ری پالمر (با بازی برندان روث، همسر واقعی کورتنی فورد) به دلایل غیرقابل توضیح و به رغم شخصیت منفوری که الینور دارد، به شدت جذب او شده و به او علاقه‌مند می‌شود.

کورتنی فورد علاوه‌بر اینکه در پنج قسمت از سریال Supernatural حضور داشته، در آثار مختلف دیگری هم حضور پیدا کرده و طرفداران بیشتر او را به خاطر نقش‌هایش در سریال دکستر (Dexter)، سریال Parenthood، سریال خون حقیقی (True Blood)، سریال Murder in the First، سریال انتقام (Revenge) و صداپردازی در بازی فال اوت 4 به خاطر می‌آورند.

نظر شما درباره کورتنی فورد چیست؟ به نظرتان می‌تواند بازیگر خوبی برای این نقش فوق‌العاده جذاب باشد؟


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده