نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

کارا دلوین برای بازی در سریال Carnival Row انتخاب شد

کارا دلوین در سریال نئو ویکتوریا و فانتزی آمازون در کنار اورلاندو بلوم به ایفای نقش خواهد پرداخت. این اولین نقش‌آفرینی وی در تلویزیون به شمار می‌رود.

کارا دلوین، مدل انگلیسی که بازیگری را اکنون به‌عنوان حرفه اصلی خود انتخاب کرده است، در سریال درام و فانتزی Carnival Row سرویس استریم آمازون به ایفای نقش خواهد پرداخت. بازیگر فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار - ۲۰۱۶)، به سریال هشت قسمتی لِجِندری تِلِویژن (Legendary Television) ملحق شد تا بعد از انتخاب و معرفی اورلاندو بلوم، نام کارا دلوین نیز برای بازی در سریال Carnival Row لیست شود. فیلمبرداری این پروژه از پاییز سال جاری آغاز می‌شود و برای پخش در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است.

سریال Carnival Row روایتگر داستان موجوداتی افسانه‌ای و اسطوره‌ای است که از سرزمین جنگ‌زده‌ی خود فرار می‌کنند و در شهری فانتزی گردهم می‌آیند. حضور این موجودات افسانه‌ای و افزایش روزافزون این جمعیت مهاجر باعث ایجاد تنش‌های فراوانی در شهر می‌شود و اختلافات و درگیری‌های زیادی میان آن‌ها و ساکنین این شهر به وجود می‌آید. هسته اصلی این سریال درام، تحقیق و بررسی در مورد پرونده‌ قتل‌های موجودات افسانه‌ای است که حل نشده‌اند و البته از نگاه ساکنین این شهر، این قتل‌ها نیازی هم به پیگیری ندارند!  

اورلاندو بلوم نقش بازرس پلیسی به نام رایکرافت فیلوستریت را ایفا می‌کند که بر خلاف خواسته مردم، خواستار حل این پرونده‌های قتل است. کارا دلوین نیز قرار است نقش یک پری افسانه‌ای را بر عهده داشته باشد. این پری علاوه بر مبارزه با ساکنین متعصب، بسیار عصبانی و لجام‌گسیخته این شهر، مجبور است رازهایی را که سبب شده وی به این شهر کوچ کند نیز در خفا حل کند.  

Cara-II

در اولین خبر معرفی سریال Carnival Row، از رنه اشواریا به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده این سریال نام برده شد. وی نویسندگی سریال‌های Star Trek: The Next Generation (پیشتازان فضا: نسل بعدی)، Dark Angel (فرشته تاریکی) و Castle (قلعه) را در کارنامه خود می‌بیند. پاول مک‌گوگان که نویسندگی دو قسمت سریال Luke Cage (لوک کیج) را بر عهده داشت نیز یکی دیگر از تهیه‌کنندگان سریال Carnival Row و البته کارگردان آن است. تراویس بیچام که وی را با نویسندگی فیلمنامه فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام - ۲۰۱۳) در خاطر داریم، به‌عنوان دیگر کارگردان این سریال در نظر گرفته شده است. وی فیلمنامه این سریال را در سال ۲۰۰۵ به رشته تحریر درآورده بود که البته در آن زمان در لیست سیاه هالیوود قرار گرفت.       

کارا دلوین اولین بار با بازی در فیلم Anna Karenina (آنا کارنینا - ۲۰۱۲) وارد عرصه سینما شد. وی سپس در فیلم The Face of an Angel (صورت یک فرشته - ۲۰۱۴) مایکل وینترباتم حضور یافت و با بازی در فیلم Paper Towns (شهرهای کاغذی - ۲۰۱۵) جیک شریر نام خود را در سینمای هالیوود بر سر زبان‌ها انداخت. آخرین فیلمی که از وی بر پرده سینما اکران شد، فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets (والرین و شهر هزار سیاره - ۲۰۱۷) بود که چندان مورد توجه منتقدان قرار نگرفت. در گیشه نیز این فیلم به‌ هیچ عنوان موفق ظاهر نشد و با بودجه ۱۹۷ میلیون دلاری، تنها توانست ۱۷۲ میلیون دلار فروش داشته باشد. گفتنی است مراحل ساخت فیلم London Fields (دشت‌های لندن) که کارا دلوین در آن حضور دارد نیز به پایان رسیده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده