نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

با اضافه شدن نویسنده جدید، به ساخت فیلم Maleficent 2 سرعت بخشیده شد

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی والت دیزنی برای سرعت بخشیدن به روند ساخت فیلم Maleficent 2، نویسنده جدیدی را استخدام کرده است.

فیلم مالیفیسنت (Maleficent) به کارگردانی رابرت استرومبرگ و با بازی آنجلینا جولی و ال فانینگ، در سال ۲۰۱۴ اکران شد. این فیلم لایو اکشن بازسازی انیمیشن Sleeping Beauty (زیبای خفته) هست که تمرکز آن بیشتر روی شخصیت شرور مالیفیسنت بوده است. نسخه سینمایی فیلم Maleficent داستان نسبتا متفاوتی نسبت به انیمیشن خود داشته که علاوه بر استقبال منتقدان از آن، انتقادات گسترده‌ای نیز از این موضوع شده بود. با این حال، فیلم Maleficent موفق شد ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و تبدیل به چهارمین فیلم موفق سال ۲۰۱۴ میلادی از نظر تجاری شود. 

سال ۲۰۱۵، کمپانی والت دیزنی پیکچرز ساخت دنباله فیلم Maleficent را رسما تایید و اعلام کرد. دیزنی همچنین تایید کرد که لیندا وولورتون که وظیفه نوشتن فیملنامه فیلم اصلی را نیز بر عهده داشته، برای نوشتن فیلمنامه فیلم مالیفیسنت ۲ (Maleficent 2) نیز باز خواهد گشت. با این حال، این فیلم در حال حاضر هیچ کارگردانی یا تاریخ انتشاری ندارد و مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه و ساخت این فیلم مورد انتظار، نویسنده جدیدی را استخدام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ترکینگ برد منتشر کرده، دیزنی جز باترورث را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Maleficent 2 استخدام کرده است.

Maleficent

باترورث وظیفه دارد تا فیلمنامه فیلم Maleficent 2 را بازنویسی کند. او قرار است فیلمنامه اولیه این فیلم را که توسط وولورتون نوشته شده بازبینی کند و پس از انجام اصلاح و تغییرات لازم، نسخه نهایی فیلمنامه این فیلم را آماده و به دیزنی برای شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم تحویل بدهد. همچنین جو راث، تهیه کننده فیلم Maleficent نیز برای دنباله این فیلم باز خواهد گشت و آنجلینا جولی نیز همچنان در پروژه ساخت این فیلم حضور خواهد داشت. با این وجود فیلم Maleficent 2، تنها فیلمی کمپانی دیزنی نیست که باترورث به عنوان نویسنده در آن حضور دارد. 

باترورث در حال حاضر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Cruella (کروئلا) را بر عهده دارد که این فیلم یک نسخه بازسازی از فیلم 101Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) است که تمرکز آن روی شخصیت شرور کروئلا خواهد بود. اما استون قرار است نقش کروئلا را در فیلم Cruella بازی کند. دیزنی همچنین تایید کرد که فیلم Maleficent 2 وارد مراحل پیش تولید شده و احتمالا به‌زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز خواهد شد. باترورث بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون اسپکتر (Spectre)، عشای شیطانی (Black Mass) و لبه فردا (Edge of Tomorrow) شناخته شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده