نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

صحبت‌های میسی ریچاردسن در مورد فصل سوم سریال Legends of Tomorrow

میسی ریچاردسون سلرز، بازیگر سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا)، اعلام کرد که فصل سوم این سریال، فضایی متفاوت خواهد داشت.

میسی ریچاردسون سلرز، بازیگر زن سریال علمی-تخیلی Legends of Tomorrow، گفت که شبکه CW تصمیم دارد فصل سوم را به‌گونه‌ای بسازد که علاوه بر ادامه دادن خط داستانی پیشین فصل‌های گذشته، حس‌وحال سریالی جدید را برای طرفداران به همراه داشته باشد. گویا نظر سازندگان برای ادامه‌ی سریال این‌چنین است و پیش از این نیز در صحبت‌هایی گفته بودند که ساخت هر فصل را همچون ریبوتی جدید در نظر می‌گیرند.   

میسی ریچاردسون سلرز در فصل دوم سریال Legends of Tomorrow به تیم بازیگران اضافه شد. وی نقش نسخه جدید شخصیت ویکسن (Vixen)/آمایا جیوی را بر عهده داشت. این شخصیت از اعضای پیشین انجمن عدالت آمریکا است و مادربزرگ مری مک‌کاب (مگالین اچیکاوکی) است که در فصل چهارم سریال ابرقهرمانی، اکشن و درام Arrow (اَرو) شاهد نقش‌آفرینی وی بوده‌ایم. همین رابطه‌ی نوه و مادربزرگی این دو شخصیت سبب می‌شود ارتباط و سفرهای آمایا جیوی همراه با گروه افسانه‌ها بسیار خطرناک شود؛ بدین دلیل که هرگونه تغییری طی ماجراجویی این گروه در زمان ممکن است بر زمان آینده تأثیر بگذارد و حتی مانع از متولد شدن مری مک‌کاب، نوه‌ی آمایا جیوی، شود و پرونده تبدیل به قهرمان شدن این شخصیت پیش از باز شدن بسته شود.       

میسی ریچاردسون سلرز طی مصاحبه‌ای با سایت بیلیدینگ کول (Bleeding Cool)، از فصل سوم این سریال و انتظاراتی که از آن می‌رود سخن گفت. صحبت‌های وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

به دوره‌های زمانی سرگرم‌کننده‌ و جالبی سرک کشیدیم و توانستیم از فرهنگ عامه مردم، شخصیت‌ها و انسان‌های تاریخی مرتبط با تاریخ خود را بیابیم. تیمی جدید از شخصیت‌های بسیار شرور را گرد هم آوردیم که موضوعی بسیار هیجان‌انگیز است. زدوخوردهای بیش‌تری را شاهد خواهیم بود و البته همچون فصل‌های پیش، این صحنه‌های اکشن سرگرم‌کننده و نه‌چندان جدی است. علاوه بر این، موقعیت‌های بسیار احساسی را هم چاشنی کار کرده‌ایم. شخصیت کمیکی و ابرقهرمان زاری آدریانا را نیز به لیست بازیگران اضافه کرده‌ایم. همه‌ چیز از نو ایجاد شده است و تقریباً شاهد یک سریال جدید هستیم؛ درست مثل زمانی که فصل دوم این سریال پخش شد و نسبت به فصل اول حس‌وحال کاملاً متفاوتی را دربر می‌گرفت. مشتاقم ببینم که سازندگان چطور این تغییرات را به وجود می‌آورند و به جعبه‌ی جادویی منتقل می‌کنند.  

Richardson

این‌طور که به نظر می‌رسد، ویکسن/آمایا جیوی، یکی از نقش‌های اصلی فصل سوم سریال Legends of Tomorrow را بر عهده خواهد داشت؛ علی‌الخصوص بعد از معرفی کیوسا (با بازی تریسی ایفیچور) که سایت اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) حضور وی را در این سریال پیش‌تر تأیید کرده بود. شخصیت کیوسا خواهر مری مک‌کاب است و در واقع دیگر نوه‌ی آمایا جیوی محسوب می‌شود. با وجود این و بر خلاف مری، کیوسا شخصیتی شریر و بدذات است. در انیمیشن Vixen (ویکسن)، کیوسا تلاش می‌کند تا توتم (نماد مقدس) را که نماد قدرت خانوادگی آن‌ها محسوب می‌شود از مری برباید. میسی ریچاردسون سلرز می‌گوید همین موضوع باعث ایجاد سؤالات و ابهامات زیادی در ذهن آمایا جیوی می‌شود:

فکر می‌کنم این موضوع برای آمایا جیوی بسیار عجیب و البته جالب توجه است که یکی از نوادگانش می‌تواند به شخصیتی شیطانی و شرور مبدل شود. آمایا می‌داند که باید طبق برنامه زمانی عمل کند؛ چون شخصیت مری باید وجود داشته باشد. ولی از طرفی می‌داند که بودن مری به معنای وجود کیوسا نیز است. این بخش از داستان فصل سوم، وی را در دوراهی سختی قرار می‌دهد.  

همه‌ چیز از نو ایجاد شده است و تقریباً شاهد یک سریال جدید هستیم؛ درست مثل زمانی که فصل دوم این سریال پخش شد و نسبت به فصل اول حس‌وحال کاملاً متفاوتی را دربر می‌گرفت

موضوع سفر در زمان در سریال Legends of Tomorrow به سازندگان اجازه می‌دهد داستان را از فصلی به فصلی دیگر تغییر دهند. این ویژگی، شخصیت‌های جدیدی را هم به این مجموعه اضافه می‌کند؛ شخصیت‌هایی همچون کیوسا و زاری. همچنین ملاقات با جولیوس سزار را در امپراتوری رم شاهد خواهیم بود. این امر تِم کلی سریال را با وجود هیجانات داستانی، سرگرم‌کننده و شاد می‌سازد.

سریال Legends of Tomorrow محصول شبکه CW است و توسط گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم، اندرو کریسبرگ و فیل کلمر ساخته شده ‌است. تاکنون دو فصل از این سریال به نمایش درآمده است. فصل اول سریال Legends of Tomorrow شامل ۱۶ قسمت می‌شد و در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۶ (۱ بهمن‌ماه ۱۳۹۴) پخش شد. در فصل دوم که ۱۷ قسمتی بود، گروه افسانه‌های فردا بار دیگر در کنار هم قرار می‌‌گیرند تا جلوی سپاه شومِ متشکل از ایبارد ثاون، دیمین دارک و مالکوم مرلین را بگیرند. از بازیگرانی که در این دو فصل به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند می‌توان به نام‌هایی همچون ویکتور گاربر، براندن روث، آرتور دارویل، کیتی لاتز، سیارا رنه، مت لتچر، میسی ریچاردسون سلرز، نیک زانو و کاسپر کرامپ اشاره کرد.  


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده