نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تصویر واضحی از شخصیت استپن ولف در فیلم Justice League منتشر شد

استپن ولف در تریلر قبلی فیلم لیگ عدالت (Justice League) حضور داشت، اما ظاهر او به طور دقیق مشخص نبود. اکنون تصویری واضح از صورت او منتشر شده است.

همان‌طور که ما روز به روز داریم به مورد انتظارترین اثر دنیای سینمایی دی سی، یعنی فیلم Justice League نزدیک می‌شویم و کم کم صبر طرفداران برای دیدن آن روی پرده‌های سینما دارد کم می‌شود، اطلاعات جدیدی هم از شخصیت منفور و شرور این فیلم مشخص و منتشر می‌شود. اخیرا تصویری خیلی نزدیک و واضح از صورت این شخصیت در فصای اینترنت منتشر شده و بین کاربران دست به دست می‌شود.

شخصیت منفوری که می‌خواهد زمین را به طور کل تصاحب کند و شرور و بدذاتی مانند دارک سید که ارتش خود را که متشکل از پارادمون‌های زیادی است بر روی زمین رها می‌کند، باعث می‌شود که ابرقهرمانان داستان ما احساس خطر کنند و برای نجات دادن سرزمین خود تیمی تشکیل دهند و مقابل این متجاوزان بایستند. حالا اخبار و تصویر جدیدی از این آنتاگونیست داستان به دست ما رسیده است. با وجود اینکه از این شخصیت تاریخچه گسترده‌ای در کتاب‌های کامیک بیان شده و به تصویر کشیده شده، باز هم خیلی هیجان‌انگیز است که ببینیم در آخر، این شخصیت چگونه در نسخه سینمایی داستان ایفای نقش می‌کند. البته ما این را می‌دانیم که بازیگر ایرلندی محبوب یعنی کران هایندز قرار است نقش استپن ولف را در فیلم Justice League ایفا کند و در تریلر اخیری که از این اثر منتشر شد، تصاویر کوتاه و نامعلومی از این کاراکتر و عملکردش دیدیم، اما کیفیت آن واقعا نامناسب بود و خصوصیات ظاهری آن به طور دقیق مشخص نبود.

با اینکه قبلا در تریلر‌های مختلف توسط جلوه‌های ویژه، این شخصیت را خیلی واضح و کامل نمایش نمی‌دادند، اما حالا تصویری منتشر شده که به خوبی می‌توانیم صورت بیگانه او را ببینیم. اخیرا تصویری از ماسک پلاستیکی سر استپن ولف در فضای مجازی منتشر شده که شما می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

Steppenwolf

پیش از انتشار این تصویر، با تشکر از تصاویر و اسباب‌بازی‌هایی که از این شخصیت عرضه شده بود توانستیم چهره وحشتناک استپن ولف را ببینیم، اما همان‌طور که در عکس مشاهده می‌کنید این تصویر نسبت به تمامی چیزهایی که در ارتباط با این شخصیت عرضه شده بود، جزئیات و اطلاعات بیشتری را در اختیار بیننده قرار می‌دهد. 

خیلی هیجان‌انگیز است که ببینیم استپن ولف تا زمان اکران فیلم چه تغییراتی می‌کند و چه مواردی در ظاهر و شخصیت او بهبود داده می‌شود. زمانی که تیم انتقام جویان (The Avengers) برای اولین بار تیم خود را تشکیل دادند، بزرگ‌ترین دشمنی که آنها را تهدید می‌کرد شخصیت لوکی با بازی تام هیدلستون بود. با اینکه شخصیت لوکی روی پرده سینما خیلی کاریزماتیک بود، اما از اول این‌گونه نبوده و تغییرات خیلی زیادی روی او داده شده بود تا در نهایت به این شخصیت تبدیل شد. با اینکه ما در نسخه نهایی فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) صحنه‌هایی از تشکیل تیم لیگ عدالت را دیدیم، اما در آن فیلم ما نه به طور واضح از استپن ولف چیزی دیدیم و نه می‌دانیم که انگیزه و هدف او چیست.

از آنجایی که بیشتر شخصیت‌ها و مخصوصا قهرمانان فیلم، دفعه اولشان است که به روی پرده سینماها ظاهر می‌شوند و استپن ولف هم شرایط همان شخصیت‌های جدید را دارد، این احتمال هم وجود دارد که شخصیت استپن ولف به همین صورت و بدون اینکه توسعه و بهبود خاصی در او داده شود در این اثر ظاهر شود. اما همه امید ما به این است که این اتفاق نیفتد و استپن ولف با طراحی ترسناک‌تری در ماه نوامبر در فیلم لیگ عدالت ظاهر شود. 

نظر شما درباره طراحی این شخصیت چیست؟ به نظرتان چه مواردی بهتر است در او تغییر کند؟

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Aquaman برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Cyborg برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Green Lantern Corps برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده