نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

تیزرهای تلویزیونی جدید فیلم Blade Runner 2049

همان‌طور که روز‌به‌روز داریم به اکران فیلم هیجان‌انگیز بلید رانر 2049 (Blade Runner 2049) نزدیک می‌شویم، کمپانی سازنده هم تریلرها و پوسترهای نفس‌گیری را منتشر می‌کند.

کمپانی برادران وارنر دو تیزر تبلیغاتی تلویزیونی جدید از فیلم Blade Runner 2049 با نام‌های «سوالات» و «پاسخ‌ها» منتشر کرد که صحنه‌ها و تصاویر بیشتری را از این اثر مورد انتظار که در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران می‌شود، به تصویر کشیده است. شما در انتهای همین پست می‌توانید این دو تیزر تلویزیونی را مشاهده یا دانلود کنید.

اتفاقات فیلم بلید رانر 2049، سی سال پس از اتفاقات بلید رانر رخ می‌دهد که افسر «کِی» (K) از اداره پلیس لس آنجلس با بازی رایان گاسلینگ، به دنبال کشف یک راز قدیمی است که به نظر می‌رسد دیگر مدفون شده باشد، اما افشا شدن این راز می‌تواند باعث ایجاد هرج و مرج در جامعه شود. افسر کِی به دنبال پیدا کردن ریک دکارد با بازی هریسون فورد، است. او مامور سابق اداره پلیس لس آنجلس است و حدود سی سال است که کسی او را ندیده و به نظر می‌رسد مرده باشد.

رایان گاسلینگ، هریسون فورد، آنا د آرماس، رابین رایت، سیلفیا هوکس، مک‌کنزی دیویس، کارلا جوری، لنی جیمز، دیوید باتیستا، ادوارد جیمز آلموس و جرد لتو از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش خواهند کرد. 

فیلم Blade Runner 2049 که فیلمنامه آن به قلم همپتون فنچر و مایکل گرین نوشته شده، توسط کارگردان مطرحی مانند دنی ویلنوو کارگردانی خواهد شد. داستان این فیلم بر اساس شخصیت‌هایی که در رمان فیلیپ کی دیک با نام «آیا آدم مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟» (Do Androids Dream of Electric Sheep) وجود داشتند نوشته شده است. اندرو کوزوو، برادریک دی جانسون، باد یورکین و سینتیا سایکس از جمله کسانی هستند که تهیه‌کنندگی اثر را بر عهده گرفته‌اند و تیم گمبل، ریدلی اسکات، فرانک جیوسترا، ییل بدیک، ول هیل و بیل کرارو از جمله افرادی هستند که تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده دارند.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده