نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

آنا دیوپ در سریال لایو اکشن Titans حضور خواهد داشت

آنا دیوپ، بازیگر سریال 24Legacy (میراث :۲۴)، در سریال لایو اکشن Titans (تایتان‌ها) نقش استارفایر را ایفا خواهد کرد.

پس از اعلام حضور تیگن کرافت، حال دومین بازیگر سریال لایو اکشن Titans نیز معرفی شد. بازیگر ۲۹ ساله سریال 24Legacy (میراث :۲۴)، آنا دیوپ، در سریال جدید کمپانی دی سی ایفاگر نقش شخصیت استارفایر (Starfire) خواهد بود. کمپانی دی‌سی تصمیم دارد این سریال را از طریق سرویس دیجیتال جدید خود پخش کند.  

طبق گزارش سایت ددلاین (Deadline)، آنا دیوپ ایفاگر نقش یکی از شخصیت‌های اصلی لایو اکشن جدید Titans خواهد بود. این سریال لایو اکشن به نویسندگی گرگ برلانتی، آویکا گلدزمن، جف جانز، سارا شنکتر و تهیه‌کنندگی بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر، از طریق سرویس دیجیتال جدید کمپانی دی‌سی پخش خواهد شد.

آنا دیوپ در این سریال نقش شاهزاده فضایی قدرتمندی را ایفا خواهد کرد که طرفداران این مجموعه او را با نام کوریاند یا همان استارفایر می‌شناسند. کمپانی دی‌سی در نظر دارد این سریال را از طریق سرویس دیجیتال، مستقیم برای مصرف‌کننده پخش کند.

Titans

شخصیت استارفایر توانایی شلیک گلوله‌های انرژی را دارد و همچنین می‌تواند پرواز کند. وی به دنبال مکانی برای خود روی کره زمین است و در این راه با تایتان‌ها آشنا می‌شود.

پیش از این نیز حضور تیگن کرافت در این سریال لایو اکشن تأیید شده بود. تیگن کرافت که سابقه حضور در دو فیلم Home and Away (خانه و دوری - ۱۹۸۸) و The Osiris Child (فرزند اوزیریس - ۲۰۱۶) را در کارنامه دارد، در این سریال نقش رِیون (Raven) را ایفا خواهد کرد.   

هنوز تاریخ رسمی پخش سریال Titans اعلام نشده است، ولی انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۸ شاهد پخش این سریال برگرفته از کمیک باشیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده