// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

پروژه های متعدد آدام مک‌ کی و ویل فرل در شبکه CBS

آدام مک‌کی و ویل فرل٬ دو تن از موفق‌ترین زوج‌های هنری سال‌های اخیر سینما٬ این‌بار در قالب تولید سریال‌های تلویزیونی به همکاری‌هایشان ادامه خواهند داد.

کمپانی گری سانچز پروداکشن متعلق به آدام مک‌کی و ویل فرل، به دنبال ساخت چند سریال کمدی برای شبکه‌ CBS است. سریال نخست که داستان آن از کتابی به نوشته‌ی بن شوارتز و لورا موزس اقتباس خواهد شد، در قالب یک طنز موقعیت به روایت تاریخچه‌ی قرار گذاشتن و شیوه‌های مختلف آشنایی افراد در طول تاریخ زندگی بشر می‌پردازد. در حال حاضر خود شوارتز و موزس، کار نوشتن فیلمنامه‌ی سریال را بر عهده گرفته‌اند و کوین مسیک، به همراه فرل، مک کی و شوارتز نیز تهیه کنندگان مجموعه خواهند بود.

سریال دوم، مجموعه‌ای با محوریت زن‌ها خواهد بود که گلوریا سانچز به نمایندگی از  گری سانچز پروداکشن تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت و ایسلا فیشر نیز قرار است در نقش اصلی کار ظاهر شود. اریکا ریوینوجا (Trolls) نویسندگی این سریال را بر عهده خواهد داشت و جیک زیمانسکی (Mike and Dave Need Wedding Dates) نیز قسمت‌های مختلف مجموعه را کارگردانی می‌کند.

در ابتدای ماه آگوست بود که خبر مشارکت آدام مک‌کی و ویل فرل در تولید سریال No Activity بر اساس یک مجموعه‌ی تلویزیونی استرالیایی به همین نام منتشر شد. این سریال قرار است در قالب یک کمدی پلیسی، به روایت داستان دو افسر پلیس، اتفاقات روزمره‌ی آنها و ماموریت‌هایشان بپردازد. ترنت اودانل (New Girl)، پاتریک برامال (Glitch)، جو فارل (American Vandal) و جیسون باروز (Here Come the Habibs) به همراه مک کی و فرل تهیه کنندگان مجموعه خواهند بود. سریال No Activity در اواخر سال جاری، در فاصله‌ی زمانی بین بخش اول و بخش دوم فصل اول سریال Star Trek: Discovery از شبکه‌ی CBS پخش خواهد شد.

will ferrel

فرل ۵۰ سال است که بخش عمده‌ای از شهرت و محبوبیت خود را مدیون نقش آفرینی در آثار سینمایی آدام مک‌ کی همچون Step Brothers و سری فیلم‌های Anchorman است در حال حاضر فیلم مورد انتظار Holmes and Watson و قسمت دوم فیلم Daddy's Home را در مراحل پس از تولید دارد. آدام مک‌کی نیز که در آخرین اثرش تحت عنوان The Big Short، شیوه‌ی متفاوتی از فیلمسازی خود را به نمایش گذاشته و تا حدود زیادی به آثار جدی‌تر سینما نزدیک‌ شد، در حال حاضر در مراحل پیش تولید پروژه جدیدش، فیلمی درباره‌ی زندگی دیک چنی، چهل و ششمین معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به سر می‌برد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده