نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار تصاویر جدید از شخصیت کیبل در فیلم Deadpool 2

به تازگی تصاویر جدیدی از حضور شخصیت کیبل در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 منتشر شده است.

هفته گذشته بود که جوی هریس، بدلکار شخصیت دومینو در فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2)، در هنگام فیلمبرداری یکی از صحنه‌های این فیلم دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. پس از این اتفاق بسیار تلخ، کمپانی فاکس قرن بیستم فیلمبرداری و تولید این فیلم را تا مشخص شدن دلیل این حادثه متوقف کرد. حال پس از حدود یک هفته، فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 از سر گرفته شده است. حال تصاویر جدیدی از شخصیت کیبل با بازی جاش برولین، در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. همچنین گفته می‌شود که احتمالا در این فیلم شاهد نسخه جوان شخصیت کیبل نیز خواهیم بود و به نظر می‌رسد که به گذشته این شخصیت نیز قرار است در این فیلم پرداخته شود. شما در ادامه می‌توانید دو تصویر منتشر شده جدید از شخصیت کیبل را مشاهده کنید:

Cable in Deadpool 2

Cable in Deadpool 2

پیش از این در اواسط ماه مرداد، رایان رینولدز و جاش برولین اولین تصاویر رسمی شخصیت کیبل در فیلم Deadpool 2 را منتشر کردند. یک روز پس از انتشار این تصاویر، رینولدز تصویر دیگری را از شخصیت کیبل در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر کرد. رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 مانند فیلم Deadpool (ددپول) بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده