نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

تصویر جدیدی از شخصیت کیبل در فیلم Deadpool 2 منتشر شد

رایان رینولدز تصویر جدیدی را از شخصیت کیبل در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 منتشر کرد.

مدتی پیش بود که رایان رینولدز و جاش برولین اولین تصاویر رسمی شخصیت کیبل در فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) را منتشر کردند. حال، رینولدز تصاویر جدیدی از حضور شخصیت کیبل در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است. در این تصویر، جاش برولین، بازیگر این میوتنت پرقدرت دنیای کامیک مارول، دیده می‌شود که لباس شخصیت کیبل را در آورده و در حال استراحت است. همچنین در کنار او یک نسخه مینیاتوری از شخصیت ددپول نیز دیده می‌شود و کیبل نیز ظاهر پیروزمندانه‌ای دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Deadpool 2 Cable

البته جای هیچ نگرانی نیست و کیبل قرار نیست آسیبی به ددپول برساند. در واقع این یک کودک است که لباس ددپول را پوشیده و در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 حضور دارد. علاوه بر این، تصاویر بیشتری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شده که تمرکز بیشتر این تصاویر روی شخصیت کیبل است. همچنین در یک تصویر نیز شاهد حضور شخصیت دومنیو هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین تصاویر بیشتری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 منتشر شده است که در این تصاویر شخصیت ددپول سوار بر یک موتورسیکلت دیده می‌شود و مشخص نیست که در حال فرار یا در حال انجام یک تعقیب و گریز است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر جالب را مشاهده کنید:

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Deadpool 2 تایید شده است. کارگردانی فیلم Deadpool 2 بر عهده دیوید لیچ خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه آن مانند فیلم Deadpool بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده