// شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳

دانکن جونز کارگردان فیلم Warcraft برروی استفاده از CGI‌ تاکید می‌کند

کارگردان فیلم وارکرافت در توئیتر خود در رابطه با استفاده از CGI در این فیلم سخنانی بیان  کرده است. ظاهرا با تصاویر CGI در فیلم وارکرافت زیاد مواجه خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.
دانکن جونزدر حساب توئیتری خود به یک سری از سوالات کاربران پاسخ داد. او در رابطه با استفاده از CGI در فیلم‌ها نظر خود را اینگونه بیان کرد:
من نیز شنیده‌ام که برخی می‌گویند فیلم‌های CGI خوب نیستند. دوباره و دوباره میگویم، [تکنولوژی CGI] ابزاری است مانند سایر ابزارها، [استفاده از آن] می‌تواند به درستی باشد و یا به اشتباه مورد استفاده قرار گیرد.
دانکن جونز در پرونده کاری خود ساخت فیلم‌های موفقی مانند Moon و Source Code را دارد. CGI یا همان Computer Generated Imagery به استفاده از افکت‌های کامپیوتری برای ساخت یک فیلم گفته می‌شود. یکی از قدیمی‌ترین فیلم‌های استفاده کننده از این تکنولوژی فیلم Tron محصول سال ۱۹۸۲ است. دانکن جونز در هفته‌های گذشته نیز در توئیتر خود در مورد میزان استفاده خود از CGI گفته بود:
باید بگویم میزان آن چیزی میان سه فیلم Planet of the Apes، Fellowship of the Ring و Avatar خواهد بود.
بسیاری از جمله برخی از سوال کنندگان از دانکن جونز اعتقاد داشتند که استفاده از تکنولوژی CGI‌ باعث می‌شود تا بازیگران نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. هرچند جونز اعتقادی به این موضوع ندارد، اما مدت طولانی‌ای است که بسیاری بر سر این موضوع اختلاف نظر دارند و اکنون نیز بر سر خوب یا بد بودن استفاده از CGI اختلاف‌هایی وجود دارد. البته باید گفت که در فیلم از اشیاء واقعی و لباس‌ها و سلاح‌های فیزیکی نیز استفاده خواهد شد که تصویر آنها را قرار دادیم. مراحل فیلم‌برداری Warcraft با شرکت بازیگران، سال گذشته به پایان رسید و قرار است حدود ۲۰ ماه کار ساخت و تدوین فیلم به طول انجامد. از بازیگران این فیلم می‌توان به پائولا پاتون، دومینیک کوپر و بِن فاستر اشاره کرد. زمان اکران فیلم وارکرافت ۱ا مارس سال ۲۰۱۶ (۲۱ اسفند ۹۴) خواهد بود. این فیلم با همکاری یونیوِرسال و لِجِندِری پیکچر درحال ساخت است.منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده