// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

همکاری های مارگو رابی با برادران وارنر همچنان ادامه خواهد داشت

مارگو رابی در ساخت تریلری علمی تخیلی به نام Augmented با برادران وارنر همکاری خواهد کرد.

مارگو رابی، ستاره‌ی استرالیایی دنیای سینما در همکاری مجددش با دنیس دی نووی و کمپانی برادران وارنر، تریلری علمی تخیلی تحت عنوان Augmented را تهیه کنندگی خواهد کرد. همسر رابی، تام اکرلی به همراه جوزی مک نامارا به نمایندگی از کمپانی LuckyChap، دیگر تهیه کنندگان این پروژه خواهند بود.

فیلم Augmented بر اساس فیلمنامه‌ای از مارک تاونند ساخته خواهد شد که پیش از این در لیست سیاه قرار داشت. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی داستان فیلم و گروه بازیگران آن منتشر نشده ولی احتمال نقش آفرینی خود رابی در این اثر چندان دور از ذهن نیست.

رابی در دو سال گذشته، در فیلم‌های تمرکز (Focus)، افسانه تارزان (The Legend of Tarzan) و جوخه انتحار (Suicide Squad) به نقش آفرینی پرداخته که هر سه از محصولات برادران وارنر بودند و در آینده ای نزدیک نیز در یکی دیگر از تولیدات این کمپانی، افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) دوباره در نقش هارلی حضور خواهد یافت.

رابی و دی نووی، اواخر سال گذشته نیز قرارداد تولید فیلم هیجان انگیز دیگری تحت عنوان چیزهای زیبا (Beautiful Things) را با برادران وارنر به امضا رساندند. این فیلم که بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی جین فیلیپس ساخته خواهد شد، داستانی مادری جوان به همراه پسر ۴ ساله‌اش را روایت می‌کند که در یک باغ وحش گیر افتاده‌اند.

Margot Robbie

مارگو رابی در گریم نقش تانیا هاردینگ

رابی ۲۷ ساله اخیرا در فیلم‌های متعددی ظاهر شده که این آثار در ماه‌های آینده و هم‌زمان با فصل جوایز به نمایش عمومی درخواهند آمد. او در فیلم من تانیا هستم (I, Tonya) نقش تانیا هاردینگ، ورزشکار رشته‌ی اسکیت نمایشی و عضو سابق تیم ملی این کشور در المپیک زمستانی سال ۱۹۹۴ را بازی می‌کند. تانیا که سخت به دنبال قهرمانی المپیک است، همسرش را تحریک می‌کند تا شخصی را اجیر کند که به نانسی کریگان، جدی‌ترین رقیب وی برای قهرمانی و یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران آمریکایی حمله کرده و او را در آستانه‌ی بازی‌ها مصدوم کند. مارگو در فیلم خداحافظ کریستوفر رابین (Goodbye Christopher Robin) به کارگردانی سیمون کرتیس نیز نقش همسر کریستوفر رابین، خالق شخصیت وینی پو را ایفا کرده است. فیلم دیگر مارگو، ترمینال (Terminal) به کارگردانی وان استرن نیز داستان دو قاتل حرفه‌ای است که برای یک کارفرمای مرموز کار می‌کنند. این دو نفر در خلال یک ماموریت انتحاری با زنی جذاب و پیچیده به نام آنی برخورد می‌کنند که آنها را بازیچه قرار می‌دهد. مارگو به زودی در فیلم ماری ملکه اسکاتلندی‌ها (Mary Queen of Scots)، نقش ملکه الیزابت اول را ایفا خواهد کرد.

دنیس دو نووی نیز که بیشتر به واسطه‌ی تهیه کنندگی آثار نخست تیم برتون به شهرت رسیده است، امسال در اولین تجربه‌ی کارگردانیش فیلم فراموش نشدنی (Unforgettable) را روانه ی سینماها کرد که این اثر با واکنش عموما منفی منتقدان همراه شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده