نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

انیمه Pokemon: I Choose You نوامبر امسال اکران جهانی خواهد شد

قرار است انیمه Pokemon the Movie: I Choose You به مدت دو روز در بعضی از شهرهای دنیا اکران شود.

همه فیلم‌هایی که تا به امروز با محوریت شخصیت‌های پوکمون ساخته شده‌اند، به طور منظم در ژاپن به اکران درمی‌آیند، ولی هیچ کدام از آنها از سال ۲۰۰۳، از زمان انیمه قهرمان‌های پوکمون (Pokemon Heroes)، تا به حال در آمریکا به اکران عمومی درنیامده‌اند. با این حال گویا قرار است آخرین فیلم تولید شده از سری فیلم پوکمون پاییز امسال در سینما‌های منتخب دنیا به اکران عمومی دربیاید.

در اخباری که اخیرا به دست آمده، کمپانی پوکمون اعلام کرده که بیستمین قسمت از سری فیلم‌هایی که بر اساس این شخصیت‌های دوست‌داشتنی ساخته شده به نام فیلم Pokemon the Movie: I Choose You قرار است در ماه نوامبر به مدت خیلی محدودی در تعدادی از سینماهای سراسر دنیا به اکران دربیاید. این شرکت با همکاری کمپانی Fathom Events امکان اکران این فیلم انیمه‌ای را در «چند سینمای منتخب» تنها به مدت دو روز، یعنی فقط پنجم و ششم نوامبر (۱۴ و ۱۵ آبان) فراهم کرده است. براساس گزارش مطبوعات و خبرگزاری‌های مختلف، هنوز نام و تعداد شهرها اعلام نشده، اما «به زودی» اطلاعات خوبی در ارتباط با این انیمه محبوب منتشر خواهد شد.

Pokemon: I Choose You

فیلم I Choose You داستان برهه زمانی خاصی از زندگی شخصیت اش (Ash) را بازگو می‌کند که به تازگی مربی یک پوکمون شده است. این فیلم قصه اولین برخورد‌ اش و پیکاچو (Pikachu)، پوکمون معروف، و جستجوی آنها به دنبال پرنده‌ای به نام هو-آه (Ho-Oh) را نقل می‌کند. هو-آه پوکمونی افسانه‌ای است که اش او را خیلی کم و مختصر در قسمت اول این انیمه دیده و خیلی کم او را می‌شناسد.

با اینکه در این فیلم شخصیت‌های زیادی حضور دارند و ما شاهد شخصیت‌های جدیدی هم هستیم، اما ما دو شخصیت بروک (Brock) و میستی (Misty) را که از دوستان و هم‌نشینان اش در فصل‌های اولیه این انیمه بودند در این قسمت نخواهیم دید. در عوض در انیمه «من تو را انتخاب می‌کنم»، اش مربیان جدیدی به نام وریتی (Verity) و سورل (Sorrel) را ملاقات می‌کند و با آنها دوست می‌شود. با وجود اینکه بیشتر تمرکز این فیلم روی فصل اول انیمه است، اما ما در این قسمت، شخصیت جدیدی به نام مارشدو (Marshadow) را که پوکمونی اسطوره‌ای از «ماه و خورشید» (Sun and Moon) است هم خواهیم دید.

فیلم Pokemon: I Choose You در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۱۷ (۲۴ تیر ۱۳۹۶) اکران اولیه خود را در ژاپن آغاز کرد. همچنین آخرین فصل انیمه مربوط به داستان‌ها و ماجرا‌های اش و پیکاچو در منطقه‌ای به نام آلولا (Alola) است که هم‌اکنون از شبکه Disney XD در حال پخش است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده