نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

حضور تیگن کرافت در لایو اکشن سریالی Titans تایید شد

نام تیگن کرافت بازیگر تازه کار ۱۳ ساله استرالیایی برای بازی نقش ریون به لیست بازیگران لایو اکشن سریالی تایتان‌ها (Titans) اضافه شد.

به گفته خبرگزاری Deadline در آخرین اخبار خود، بازیگر تازه کار به نام تیگن کرافت (بازیگر سریال Home And Away و فیلم The Osiris Child) به عنوان یکی از نقش‌های اصلی و کلیدی لایو اکشن سریالی Titans، که توسط نویسندگان خوش آوازه‌ای مانند گرگ برلنتی، آکیوا گولدزمن، جف جانز، سارا شنکتر و استودیو تلویزیونی برادران وارنر نوشته و ساخته می‌شود، به لیست بازیگران آن اضافه شد.

در سریال تایتان که کمپانی DC به وسیله آن قصد دارد سرویس دیجیتالی مستقیم به مصرف کننده خود را راه‌اندازی کند، کرافت نقش ریچل راث که ملقب به ریون است را ایفا کند. این سریال اولین لایو اکشنی است که از شخصیت‌های محبوب و معروف تایتان‌های نوجوان (Teen Titans) ساخته شده و به زندگی واقعی آورده می‌شوند. براساس توصیفاتی که از این اثر صورت گرفته، مثل اینکه قرار است خیلی به کتاب کامیک آن شباهت داشته و وفادار باشد.

دختر شیطان که استعداد‌های خاص و قوی دارد و باید احساسات خود را مخفی نگه دارد وگرنه مجبور می‌شود بُعد شیطانی خود را آزاد کند.

هنوز هیچ تاریخ رسمی برای شروع پخش این لایو اکشن سریالی وجود ندارد اما به نظر می‌رسد که ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که از سال ۲۰۱۸ این برنامه هم در بین دیگر برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته باشد.

نظر شما درباره این لایو اکشن چیست؟ آیا شما هم منتظر ساخت سریال Titans بودید؟


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده