نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

علاقه مدس میکلسن به حضور در فیلم Doctor Doom

مدس میکلسن در مصاحبه جدید خود گفت که دوست دارد نقش دکتر دووم را در فیلم Doctor Doom بازی کند.

مدس میکلسن بازیگری است که علاقه زیادی به بازی در نقش‌های شرور و منفی دارد و طرفداران نیز علاقه دارند که او نقش‌های منفی متفاوتی را در دنیای سینما و تلویزیون بازی کند. ماه گذشته و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، نوآ هاولی، سازنده سریال Legion (لژیون) و سریال Fargo (فارگو)، اعلام کرد که در حال همکاری با کمپانی فاکس قرن بیستم برای ساخت فیلمی بر اساس شخصیت دکتر دووم (Doctor Doom) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، میکلسن از علاقه خود به بازی در نقش دکتر دووم در فیلم مستقل این شخصیت ابرشرور دنیای مارول و چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) خبر داده است.

میکلسن که بیشتر برای بازی در نقش هانیبال لکتر در سریال Hannibal (هانیبال) شناخته شده است، یکی از گزینه‌های مدنظر جاش ترانک برای بازی در ریبوت فیلم Fantastic Four محصول سال ۲۰۱۵، بود؛ اما در نهایت مشخص شد که او در ابتدا برای نقش رید ریچاردز در نظر گرفته شده بود که در نهایت ترانک فیلمنامه این فیلم را کاملا تغییر داد و شخصیت‌هایی با سن کمتر را جایگزین کرد. با وجود اینکه میکلسن تجربه چندان خوبی برای تست بازیگری در این مجموعه نداشته است، اما او هنوز دوست دارد که نقش دکتر دووم را بازی کند و علاقه‌مند به حضور در فیلم Doctor Doom است. در مصاحبه با وب‌سایت ScreenGeek، میکلسن گفت:

همیشه شخصیت‌های تبه‌کار و شرور برای من جالب بوده‌اند و دوست دارم که بازی در نقش شخصیت‌های جدیدی را تجربه کنم. تا آنجایی که من می‌دانم آن‌ها هنوز بازیگری را انتخاب نکرده‌اند. هنوز کار شخصیت‌هایی مثل جوکر و پنگوئن به پایان نرسیده است و ممکن است روزی نیز این نقش [دکتر دووم] را بازی کنم.

Doctor Doom

با این حال، به نظر می‌رسد که میکلسن دوست دارد شخصیت دکتر دووم پیچیدگی بیشتری نسبت به نقش‌های منفی و شروری که پیش از این بازی کرده است، داشته باشد. او در ادامه گفت:

من امیدوارم که تمام شخصیت‌های شرور و منفی به شکل پیچیده‌تری در داستان استفاده شوند؛ به این معنی که دو روی سکه را داشته باشند. آن‌ها شخصیت‌های بسیار شروری هستند و هانیبال نیز یکی از آن‌ها است، اما در عین حال ما هانیبال را دوست داریم. من فکر می‌کنم که تمام شخصیت‌ها، خوب یا بد، باید کمی از هر دو روی سکه را داشته باشند و فکر می‌کنم هر بازیگری به دنبال این نقش‌ها است.

میکلسن همچنین نقش شخصیت شرور و منفی کایسیلیوس را در فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) نیز بر عهده داشته است. در حال حاضر، هاولی کار نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Doom را بر عهده دارد، اما هنوز مشخص نیست که او کارگردان این فیلم خواهد بود یا شخص دیگری روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست. همچنین هنوز هیچ تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده