نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

مجموعه تلویزیونی Miami Vice با حضور وین دیزل بازسازی می‌شود

شبکه NBC می‌خواهد بعد از حدود سه دهه، سریال Miami Vice (میامی وایس) را با حضور وین دیزل، بازیگر مجموعه فیلم‌های Fast & Furious، بازسازی کند.

شبکه NBC قصد دارد بعد از زمانی نزدیک به سی سال، سریال Miami Vice را بازسازی کند. وین دیزل، بازیگر مجموعه فیلم‌های محبوب Fast & Furious (سریع و خشمگین)، در این مجموعه حضور خواهد داشت.  

مجموعه‌ی تلویزیونی درام و جنایی Miami Vice در پنج فصل و بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۹ توسط شبکه NBC پخش شد. در این مجموعه‌ی تلویزیونی محبوب دهه ۸۰، دان جانسون (در نقش کارآگاه جیمز کروکت) و فیلیپ مایکل (در نقش کارآگاه ریکاردو تابز) ایفاگر نقش‌های اصلی داستان بودند. خالق این مجموعه‌ی جنایی آنتونی یرکوویچ بود. مایکل مان معروف نیز که سینمادوستان وی را با کارگردانی فیلم‌های Heat (مخمصه - ۱۹۹۵)، Ali (علی - ۲۰۰۱)، Collateral (وثیقه - ۲۰۰۴)، Public Enemies (دشمنان ملت - ۲۰۰۹) و Blackhat (بلک‌هت - ۲۰۱۵) می‌شناسند، تهیه‌کننده‌ی این مجموعه‌ی تلویزیونی بوده است. لازم به ذکر است مایکل مان کارگردانی فیلم Miami Vice (میامی وایس - ۲۰۰۶) را نیز بر عهده داشت. در واقع حضور مایکل مان تأثیری زیادی در خلق شخصیت‌های ماندگار مجموعه‌ی تلویزیونی Miami Vice داشته است. بازیگران اصلی فیلم پرخرج Miami Vice، کالین فارل (جیمز کروکت) و جیمی فاکس (ریکاردو تابز) بودند. این فیلم با بودجه‌ی ساخت ۱۳۵ میلیون دلاری تنها توانست ۱۶۸ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد و البته با وجود بازخورد نسبتاً مثبت تماشاچیان و منتقدان به این فیلم، نمی‌توان این اثر مایکل مان را در زمره‌ی برترین آثار وی قرار داد.

Miami-Vice

بازسازی مجموعه‌ی تلویزیونی Miami Vice قرار است سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ به روی آنتن شبکه NBC رود. وین دیزل از بازیگران اصلی این مجموعه‌ی تلویزیونی خواهد بود و علاوه بر او، قرار است کریس مورگان که نویسندگی سه فیلم از مجموعه‌ Fast & Furious را در کارنامه‌ی خود دارد، نویسندگی بازسازی Miami Vice را بر عهده داشته باشد. پیتر مک‌منس که وی را با نویسندگی مجموعه‌ی تلویزیونی The Mist (مه) می‌شناسیم، با کریس مورگان همکاری خواهد داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده