نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

انتشار پوسترهای جدید فیلم Kingsman: The Golden Circle

فیلم اکشن کمدی Kingsman: The Golden Circle در ماه سپتامبر اکران خواهد شد و اخیرا پوستر‌های جدیدی از این فیلم رونمایی شده است.

فیلمنامه فیلم Kingsman 2 با زیرکی طوری نوشته شده که به تمام کلیشه‌های فیلم های جاسوسی و اکشن تلنگر زده و آنها را به صورت طنز در این فیلم جدید آورده است؛ به خصوص این واقعیت که هری هارت با بازی کالین فرث به طرز عجیب و مرموزی از مرگ به زندگی بازگشته است. 

اعضای تیم تولید فیلم کینگزمن 2، همان‌طور که در مراسم کامیک کان سن دیگو امسال قولش را به طرفداران داده بودند، به دنبال ساخت تریلر بلند و خوبی برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این فیلم هستند. شما همچنین می‌توانید پوستر‌هایی را که به تازگی منتشر شده در انتهای پست مشاهده کنید.

بازیگران سابق مانند تارن اگرتن، مارک استرانگ، کالین فرث و همچنین بازیگران جدیدی مانند جف بریجز، هلی بری، چنینگ تیتوم، پدرو پاسکال و جولین مور در فیلم ایفای نقش خواهند کرد. فیلم کینگزمن: دایره طلایی را کارگردان خوبی مانند متیو وان که قسمت قبل یعنی فیلم Kingsman: The Secret Service را هم کارگردانی کرده بود، هدایت و کارگردانی می‌کند. بر اساس بازخوردها فیلم کینگزمن اثر خیلی خوبی از آب درآمد و یکی از کارهای سورپرایز کننده سال ۲۰۱۴ شد که ۴۱۴ میلیون دلار هم فروش داشت.

در پنل مربوط به این فیلم در مراسم کامیک کان سن دیگو، بری درباره نقشی که قرار است ایفا کند، یعنی مامور باهوش جینجر آل، این‌طور صحبت کرد:

من نمی‌توانم بگویم که همیشه برای این نوع کاراکتر‌ها و شخصیت‌ها انتخاب می‌شوم؛ پس می‌توان گفت که این نقش متفاوت از شخصیتی است که تا به حال ایفا کرده‌ام. شیرین‌کاری‌ها واقعا دیوانه‌کننده است؛ یعنی منظورم این است که تا به حال ندیده بودم که کسی در فیلمی کارهایی مشابه چیزهایی را که من دیدم انجام دهد. متیو واقعا کارش را خوب بلد است و این‌بار و در این قسمت موارد خنده‌دار و شیرین‌‌کاری‌هایی را قرار است نشان دهد که شما معمولا در هیچ فیلمی مشاهده نکرده‌اید.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Kingsman: The Golden Circle برای اکران در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۷ (۲۹ شهریور ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده