نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

تریلر انیمیشن Hey Arnold: The Jungle Movie

ویدیویی از انیمیشن Hey Arnold: The Jungle Movie شبکه نیکلودئون منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید.

بر اساس صحبت‌های شبکه نیکلودئون فیلم تلویزیونی جدید Hey Arnold: The Jungle Movie قرار است پاسخ «تمام سوال‌های پاسخ داده‌نشده و طرح‌های تمام‌نشده مانند اینکه آرنولد در آخر می‌فهمد که پدر و مادر گمشده‌اش کجا بوده‌اند» را بدهد. همین‌طور این شبکه به تمامی طرفدارانی که این انیمیشن را که قبلا به صورت سریالی پخش می‌شد تماشا می‌کردند، توصیه کرده که حتما نسخه فیلم تلویزیونی آن را هم ببینند. در مراسم کامیک کان اولین تریلر این انیمیشن نمایش داده شد که ما را تا قسمتی با حال و هوای فیلم آشنا می‌کند.

علاوه بر این، این ویدیو شخصیت‌ها را به ما نشان می‌دهد و ما را متوجه این می‌کند که تمامی ۱۹ نفری که صداپردازی و دوبله این شخصیت‌ها را در نسخه سریالی انجام می‌دادند حال قرار است در این نسخه هم صداپردازی شخصیت‌ها را بر عهده بگیرند. همین‌طور این فیلم تمام کار‌های خوبی را که آرنولد انجام داده و دلیل اینکه «چرا باید جایزه سفر به سن لورنزو را ببرد» نشان می‌دهد. می‌توان گفت که حدود ۱۳ سال از زمانی که این انیمیشن سریالی به پایان رسید می‌گذرد و این فیلم تلویزیونی قرار است داستان را از جایی که رها شده شروع کند. شبکه نیکلودئون درباره این فیلم توضیح داد:

قرار است در این فیلم به شخصیت‌های اصلی مانند هلگا که دختری پیچیده و منفی‌باف است و همیشه دعوا راه می‌اندازد ولی پر از احساسات شدید است، همچنین فیبی که بهترین دوست و وفادارترین دوست هلگا است، هارولد که زورگویی است با ظاهری بداخلاق ولی باطنی لطیف و احساساتی، راندا (یک طراح مد که از یک خانواده بااعتبار آمده است) و اولگا (خواهر بزرگ‌تر، دوست‌داشتنی، باهوش و زیبای هلگا) و همچنین شخصیت‌های دیگر زندگی جدیدی داده شود.

همچنین نیکلودئون اعلام کرد که طرفداران می‌توانند انتظار این را داشته باشند که در این قسمت آرنولد پدر و مادر خود را پیدا کند و به خاطر ناپدید شدن مرموزشان از آنها سوالاتش را بپرسد. فیلم دو ساعته‌ی Hey Arnold: The Jungle Movie اواخر امسال در شبکه تلویزیونی نیکلودئون پخش خواهد شد.

برای دانلود از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده