نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

کمپانی وارنر در فکر کمپین تبلیغاتی فیلم Wonder Woman برای اسکار است

کمپانی برادران وارنر قصد دارد با برپا کردن کمپین‌های تبلیغاتی بزرگی برای فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز)، این فیلم را وارد لیست نامزد‌های اسکار کند.

به نظر شما فیلم واندر وومن اثر پتی جنکینز که با نقد‌ها و استقبال بسیار خوبی هم روبه‌رو شد، می‌تواند اولین فیلمی باشد که از روی کامیک ساخته و وارد لیست نامزد‌های مراسم اسکار می‌شود؟ این اتفاق ممکن است بیفتد؛ اگر استودیو بتواند راه درستش را پیدا کند.

فیلم Wonder Woman تقریبا توسط همه طرفداران و منتقدان مورد پسند و ستایش قرار گرفت و به خاطر ۷۸۱ میلیون دلار فروش جهانی‌اش، بهترین و سودآور‌ترین فیلمی که توسط یک زن کارگردانی شده لقب گرفته است. این موضوع خیلی مهم و قابل توجه است، اما این دلیل کافی است تا بتواند به جمع نامزد‌های مراسم جایزه اسکار راه پیدا کند؟

براساس گزارش‌ها، کمپانی برادران وارنر در حال خرج کردن پول‌های زیادی است تا کمپین‌های بزرگی برای راه پیدا کردن فیلم واندر وومن به اسکار و لیست نامزد‌های این مراسم در بخش‌های بهترین فیلمبرداری و تصویر و همچنین انتخاب شدن پتی جنکینز به عنوان بهترین کارگردان، راه بیندازد. البته این احتمال وجود دارد که آنها این فعالیت خود را در وسط‌های راه رها کنند؛ زیرا اسکار و عوامل برگزار کننده این مراسم متاسفانه چندان از طرفداران فیلم‌های اقتباسی بر اساس کتاب‌های کامیک نیستند.

زمانی که بخش بهترین فیلمبرداری و تصویر، لیست خود را تا ۱۰ فیلم گسترش داد و باز هم کریستوفر نولان نتوانست برای فیلم The Dark Knight توجهات را به خود جلب و جایزه‌ای دریافت کند، از آن زمان ما دیگر فیلمی را که بر اساس کتاب‌های کامیک ساخته شده باشد در مراسم اسکار ندیدیم که برای جایزه‌های بزرگ رقابت کند.

خیلی از افراد هنوز هم این اقدام کمپانی وارنر را ساده‌انگارانه می‌دانند؛ اما ما همچنان می‌خواهیم به این قضیه خوش‌بین باشیم و دید مثبتی داشته باشیم.

شما چه فکر می‌کنید؟ فکر می‌کنید فیلم واندر وومن موفق می‌شود برای بخش‌های بهترین کارگردانی یا بهترین تصویر و فیلمبرداری وارد لیست نامزد‌های اسکار شود؟


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده