نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

فیلم فرعی جان ویک در دست ساخت است

کمپانی لاینزگیت در حال ساخت فیلمی فرعی بر اساس دنیای فیلم جان ویک (John Wick) است.

بنا به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی لاینزگیت ممکن است فیلمی فرعی بر اساس مجموعه جان ویک تولید و منتشر کند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این کمپانی در حال بررسی فیلمنامه یک فیلم است که بالرینا (Ballerina) نام دارد و شخصیت اصلی آن یک زن است. گفته می‌شود که در صورت موافقت کمپانی، این فیلم به اولین فیلم فرعی دنیای جان ویک تبدیل خواهد شد. این وب‌سایت اضافه می‌کند که لاینزگیت توانسته دو کمپانی برادران وارنر و یونیورسال را برای تصاحب حقوق نام فیلم Ballerina شکست بدهد و باسیل ایوانیک به همراه کمپانی تاندر رود پیکچرز که متعلق به وی است، نیز به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت.

ایوانیک و کمپانی‌اش نقش مهمی در ساخت و انتشار فیلم John Wick و دنباله آن داشته‌اند. هنوز جزئیات زیادی منتشر نشده است و ساخت این فیلم قطعی نیست، اما طبق اطلاعات منتشر شده از داستان فیلم، فیلم Ballerina ظاهرا داستان یک دختر جوان را روایت می‌کند که در حال آموزش دیدن برای تبدیل شدن به یک قاتل بی‌رحم است. او به دنبال پیدا کردن قاتلانی است که خانواده وی را به قتل رسانده‌اند و تصمیم دارد از آن‌ها انتقام بگیرد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده شی هتن، نویسنده ۲۳ ساله است که در حال حاضر به عنوان دستیار نویسنده برای کمپانی رابرت داونی جونیور که تیم داونی نام دارد، کار می‌کند.

John Wick: Chapter 2

وب‌سایت IGN نیز در ادامه گفت که کمپانی لاینزگیت حضور هتن و ایوانیک را در فیلم Ballerina تایید کرده است. با این حال، این فیلم ممکن است با فیلم جان ویک نیز ارتباط داشته باشد، اما تاکنون این موضوع رسما تایید یا تکذیب نشده است. اگر فیلم Ballerina بخشی از دنیای سینمایی جان ویک باشد، این احتمال وجود دارد که فیلم‌های فرعی بیشتری در این دنیا ساخته و منتشر شود. پیش از این نیز در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲)، چاد استاهلسکی، کارگردان این فیلم در مورد اینکه چرا او و دریک کولستاد، نویسنده فیلم جان ویک تصمیم گرفتند که به جای نوشتن فیلمنامه یک فیلم پیش-درآمد، یک سریال پیش-درآمد بر اساس دنیای جان ویک بنویسند، توضیحاتی را به اشتراک گذاشت. استاهلسکی در بهمن سال گذشته گفت:

ما تقریبا یک فیلمنامه برای یک فیلم پیش-درآمد نوشته بودیم، اما ما می‌خواستیم این ایده‌ها را برای بخش‌های دیگر حفظ کنیم. کمپانی لاینزگیت به ساخت یک سریال بر اساس مجموعه جان ویک بسیار علاقه‌مند است و برای ما و کسانی که ایده‌های خلاقانه‌ای دارند نیز ساخت یک سریال تلویزیونی بسیار جذاب است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده