نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

مراحل تولید دنباله‌ فیلم It به زودی آغاز می‌شود

در حالی که هنوز فیلم مورد انتظار It بر روی پرده نرفته است، سازندگان در فکر ساخت دنباله‌ی این فیلم ترسناک هستند.

فیلم ترسناک و بسیار مورد انتظار It که برگرفته از رمان استفن کینگ است، چیزی نزدیک به دو ماه دیگر بر روی پرده‌ی سینما خواهد رفت، ولی گویا سازندگان فیلم It از هم‌اکنون مراحل ساخت دنباله‌ی این فیلم را آغاز کرده‌اند و برای ساخت قسمت دوم بسیار مصمم هستند. گزارشات جدید حکایت از آغاز مراحل پیش تولید دنباله‌ی فیلم It از بهار سال آینده دارند.  

اندرس موچیتی در مصاحبه‌ی جدیدی که با سایت ورایتی داشته است این خبر را تأیید کرد و گفت به زودی ساخت دنباله‌ی فیلم It آغاز خواهد شد. صحبت‌های وی را در این رابطه می‌خوانیم:

به احتمال زیاد فیلم‌نامه‌ی اولیه دنباله‌ی این فیلم تا ماه ژانویه آماده خواهد شد و در حالت ایده‌آل کار ساخت قسمت دوم فیلم It از ماه مارس آغاز می‌شود. بخش اول در مورد کودکان است. بخش دوم ۳۰ سال بعد و ماجراهای همان کودکان را که اکنون افراد بالغی شده‌اند روایت می‌کند؛ در این بخش فلش‌بک‌هایی به سال ۱۹۸۹ و زمان کودکی این افراد زده خواهد شد.   

It-II

با بازخورد بسیار خوبی که تریلرهای فیلم It داشته است و بسیاری از طرفداران استفن کینگ بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم هستند، چندان هم جای تعجب ندارد که کمپانی برادران وارنر از هم‌اکنون به فکر ساخت قسمت دوم این فیلم باشد. به نظر این کمپانی کاملاً از موفقیت فیلم جدید اطمینان دارد که پیش از اکران فیلم اول، خبر ساخت دنباله‌ی آن را اعلام کرده است. با آغاز پیش تولید این فیلم ترسناک در ماه مارس، انتظار می‌رود فیلم‌برداری نیز از تابستان سال آینده شروع شود و این یعنی باید منتظر اکران قسمت دوم فیلم It در سال ۲۰۱۹ باشیم.   

اندرس موچیتی در مورد تفاوت‌های فیلم جدید It با مینی ‌سریال It که در سال ۱۹۹۰ و با بازی تیم کوری در نقش پنی‌وایز دلقک ساخته شد نیز صحبت کرد. وی در این رابطه چنین گفت:

افرادی که کتاب را خوانده‌‌اند و از آن خوششان آمده است، می‌دانند که آن مینی سریال نشان‌دهنده‌ی اتفاقات کتاب نبود و در واقع زیاد ترسناک و هیجان‌انگیز نبوده است. آن مینی سریال برداشت محدود و ضعیفی از کتاب داشته است. آن فضای تاریکی را که کتاب وصفش کرده بود نشان نمی‌داد. سازندگان آن مینی سریال نمی‌توانستند در تلویزیون نشان دهند که یک دلقک بچه‌ها را می‌خورد! می‌خواستم نسبت به کتاب وفادار باشم و ذات حقیقی پنی‌وایز دلقک را در آن نمایش دهم. این موضوع را می‌دانستم که قرار نیست ادامه‌دهنده‌ی راه تیم کوری باشم. بیل اسکارشگورد توجه مرا جلب کرد. این شخصیت صورتی بچگانه، شیرین و مهربان دارد، ولی یک جای کار وی بدجوری می‌لنگد! بیل اسکارشگورد این تعادل را توانست در شخصیت به وجود آورد. او می‌تواند بانمک و تو دل برو باشد، ولی همزمان به موجودی کاملاً آزاردهنده تبدیل شود.        

It-III

پیش از این نیز در خبری اعلام کردیم که فیلم It دارای درجه‌ی سنی R خواهد بود که مطمئناً طرفداران رمان استفن کینگ و همچنین سینما دوستان کاملاً از این موضوع استقبال خواهند کرد. اولین تریلر این فیلم ترسناک را می‌توانید از اینجا تماشا کنید. ویدئویی هم از این فیلم در جریان مراسم MTV Movie Awards پخش شد که مانند تریلر اول فیلم، شامل صحنه‌های ترسناکی بود.  

فیلم It داستان کودکی را روایت می‌کند که در شهر دری ناپدید شده است. حال گروهی از نوجوانان باید با بزرگترین ترس خود مقابله کنند و وارد یک خانه متروکه شوند و با دلقک شیطانی به نام پنی‌وایز که طی قرن‌ها مرتکب قتل و خشونت شده است، روبرو شده و با او مبارزه کنند. بیل اسکارشگورد، جیدن لیبرهر، جرمی ری، سوفیا لیلیس، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، نیکولاس همیلتون و جک دیلان گریزر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It حضور دارند.

فیلم It برای اکران در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۷ شهریور ماه ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده