نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶

حضور شخصیت دراگو در قسمت دوم فیلم Creed تأیید شد

دست‌نوشته‌های سیلوستر استالونه خبر از حضور آنتاگونیست فیلم Rocky IV (راکی ۴) در قسمت جدید فیلم Creed (کرید) می‌دهند. 

در پست جدید صفحه‌ی اینستاگرام سیلوستر استالونه، چندین نکته از قسمت دوم فیلم Creed (کرید) کمپانی مترو گلدوین مایر مشخص شده است. اولین نکته اینکه خود سیلوستر استالونه تمام فیلم‌نامه‌ی فیلم جدید را نوشته یا حداقل شالوده‌ی اصلی داستان را وی به رشته‌ی تحریر درآورده است. فیلم‌نامه‌ی فیلم قبلی را رایان کوگلر و آرون کاوینگتون نوشته بودند. دومین مورد هم به شایعات چند وقت اخیر پیرامون حضور دولف لاندگرن در قسمت دوم این فیلم مربوط می‌شود که در پست اینستاگرامی سیلوستر استالونه این مورد تأیید شده است. دولف لاندگرن همان نقش شخصیت معروف روسی فیلم Rocky IV (راکی ۴)، ایوان دراگو را بر عهده خواهد داشت؛ مورد جالب آنکه احتمالاً قرار است در قسمت دوم فیلم Creed، شاهد حضور فرزند این شخصیت باشیم و این طور که مشخص است مبارزه‌ای خونین از پسر دراگو و آدونیس کرید به تصویر کشیده خواهد شد.

Drago

قسمت اول فیلم Creed، محصول سال ۲۰۱۵، توانست با بودجه‌ی ۳۵ میلیون دلاری چیزی نزدیک به ۱۷۴ میلیون دلار در گیشه فروش کند. بازگشت دوباره‌ی راکی به رینگ مبارزه به عنوان مربی با بازخورد بسیار خوبی میان تماشاگران همراه شد و علاوه بر جلب رضایت تماشاچیان، بسیار مورد تمجید و تحسین منتقدان قرار گرفت و جوایز زیادی را هم این فیلم برنده شد. سیلوستر استالونه دوست‌داشتنی و سالخورده نیز توانست جایزه‌ی بهترین بازیگر گلدن گلوب را از آن خود کند. وی نامزد جایزه‌ی اُسکار نیز شد که البته بازی فوق‌العاده مارک رایلنس در فیلم Bridge of Spies (پل جاسوس‌ها - ۲۰۱۵) استیون اسپیلبرگ، نگذاشت سیلوستر استالونه این جایزه را هم به خانه ببرد. در همان زمان هم کمپانی مترو گلدوین مایر نسبت به ساخت قسمت دوم این فیلم بسیار خوشبین بود و خوشبختانه مراحل ساخت این فیلم نیز طبق برنامه در حال پیشرفت است. از آنجایی که رایان کوگلر، کارگردان قسمت اول فیلم Creed، درگیر کارگردانی فیلم ابرقهرمانی Black Panther (پلنگ سیاه - برنامه‌ریزی شده برای اکران در سال ۲۰۱۸) است، کارگردانی قسمت جدید Creed را دیگر بر عهده نخواهد داشت؛ تاریخ دقیق اکران فیلم پلنگ سیاه ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۶) است. البته گفتنی است که سیلوستر استالونه به تازگی نگارش فیلم‌نامه‌ی Creed II را به پایان رسانده است و اصلاً بعید نیست که رایان کوگلر برای کارگردانی قسمت دوم نیز انتخاب شود، اگرچه به این نکته هم باید اشاره داشته باشیم که هم‌اکنون نیز رایان کوگلر درگیر ساخت فیلم Wrong Answer (پاسخ اشتباه) با بازی مایکل بی. جردن است.

حتی اگر رایان کوگلر ۳۱ ساله هم برای کارگردانی قسمت دوم فیلم Creed انتخاب نشود، ولی نام وی در لیست تهیه‌کنندگان اجرایی خواهد بود. احتمال می‌رود در صورت عدم انتخاب رایان کوگلر، باز هم کارگردانی جوان همچون وی برای کارگردانی این فیلم انتخاب شود. در صحبت‌های پیشین رایان کوگلر با سیلوستر استالونه، قرار بود داستان فیلم بعدی پیرامون اتفاقات فیلم Rocky IV باشد و با برداشتی آزاد از فیلم The Godfather Part II (پدرخوانده، قسمت دوم - ۱۹۷۴)، به نوعی شخصیت آپولو کرید را دوباره به فیلم بازگردانند. این طور به نظر می‌رسید که فیلم جدید فلش‌بکی به اتفاقات پیش از مرگ آپولو کرید خواهد زد؛ اینکه داستان فیلم از همین قرار باشد یا نه، باید منتظر اخبار بعدی بود.

Creed-II 

سیلوستر استالونه در صحبت‌هایی کوتاه چنین به فیلم‌نامه‌ی فیلم جدید اشاره کرد:

باید آدونیس کرید را روبروی حریفی متفاوت قرار می‌دادیم که به نظر من چه کسی بهتر از یک روسی درشت‌ هیکل و سنگدل؛ اتفاقات زیادی را در فیلم جدید شاهد خواهیم بود.

فیلم‌نامه‌ی فیلم ابتدایی را رایان کوگلر و آرون کاوینگتون بر اساس یکی از شخصیت‌های مجموعه‌ فیلم‌های راکی نوشتند. رابرت چارتوف، اروین وینکلر، چارلز وینکلر، ویلیام چارتوف، دیوید وینکلر، کوین کینگ و سیلوستر استالونه از تهیه‌کنندگان آن فیلم بودند. مدیر تولید نیز نیکولاس استرن بود.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده