نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

پوستر نمایشگاه D23 فیلم Black Panther منتشر شد

مارول استودیو رسما پوستر نمایشگاه D23 فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) را منتشر کرد.

در نمایشگاه D23 امسال که از روز جمعه هفته گذشته آغاز به کار کرد، پوستر جدیدی از فیلم Black Panther منتشر شد؛ اما این پوستر تنها در غرفه مارول استودیو قابل دیدن بود و این تصویر مفهومی تنها به شکلی غیر رسمی و با کیفیت پایین در شبکه‌های مجازی منتشر شده بود. حال رایان مایندرینگ، طراح این پوستر و تصویر مفهومی، آن را به شکلی رسمی در توییتر شخصی خود منتشر کرده است که در آن می‌شود نمای جدیدی از کشور واکاندا را مشاهده کرد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Black Panther D23 Poster

در این پوستر شخصیت تی‌ چالا با بازی چادویک بوزمن، که در حال حاضر پادشاه کشور واکاندا شده است، در لباس پلنگ سیاه به همراه دو عضو گروه محافظان دورا میلایا در صحرای کشور واکاندا ایستاده است. اوکویه با بازی دانای گوریرا و ناکیا با بازی لوپیتا نیونگو، دو عضو این گروه محافظان هستند که پادشاه کشور خود را همراهی می‌کنند. آن‌ها وظیفه دارند تا به تی‌چالا برای حفظ امنیت کشور واکاندا کمک کنند. همچنین مارول تایید کرده است که تی‌چالا به ناکیا در فیلم Black Panther علاقه دارد و گروه محافظان نیز کاملا به پادشاه وفادار خواهند بود. 

هفته گذشته، مارول و مجله اینترتینمنت ویکلی تصاویر جدیدی از فیلم Black Panther را منتشر کردند. همچنین در این شماره مجله تایید شد که یولیسیس كلا (Ulysses Klaw) با بازی اندی سرکیس، شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم خواهد بود و شخصیت اریک کیلمانگر با بازی مایکل بی جردن،‌ دیگر شخصیت شرور و منفی این فیلم است. چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، بوده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول، نویسنده سریال «مردم علیه او.جی سیمپسون: داستان مجرمانه آمریکایی» (The People v. O.J. Simpson: American Crime Story) بوده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده