نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰

جان لستر دیگر کارگردان انیمیشن Toy Story 4 نخواهد بود

جان لستر اعلام کرد که دیگر کارگردانی انیمیشن Toy Story 4 را بر عهده ندارد و شخص دیگری جانشین وی شده است.

در حاشیه کنفرانس استودیوهای انیمیشن‌سازی کمپانی والت دیزنی پیکچرز در نمایشگاه D23 امسال، جان لستر، رئیس کمپانی پیکسار تایید و اعلام کرد که او دیگر کارگردانی انیمیشن داستان اسباب‌ بازی ۴ (Toy Story 4) را بر عهده ندارد. جاش کولی به عنوان کارگردان جدید این انیمیشن و جانشین لستر رسما معرفی شد. کولی کار خود را به عنوان کارآموز در انیمیشن Cars (ماشین‌ها) در پیکسار آغاز کرد. همچنین او به عنوان فیلمنامه‌‌نویس و داستان‌نویس در انیمیشن Inside Out (درون بیرون) کار کرده است.

علاوه بر این، کولی کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن کوتاه Riley's First Date? (اولین قرار رایلی؟) را نیز بر عهده داشته است. جان لستر که علاوه بر پیکسار، ریاست بخش انیمیشن والت دیزنی را نیز بر عهده دارد، همچنان در انیمیشن Toy Story 4 حضور خواهد داشت. او که مدیر ارشد بخش خلاقیت استودیو نیز هست، اعلام کرد که به عنوان تهیه کننده اجرایی در این انیمیشن حضور دارد. لستر توضیح داد:

من قصد دارم که با جاش و تیمش همکاری کنم و به آن‌ها واقعا کمک کنم. من او را راهنمایی می‌کنم و هرچیزی را که می‌دانم به او یاد خواهم داد.

 همچنین پیکسار تصاویری کوتاهی از پشت صحنه تولید و ساخت انیمیشن Toy Story 4 منتشر کرده است که در آن جف پیدجون، صداپیشه بیگانه‌ها، در حال ضبط متن دیالوگ‌های خود بود. با این حال، اطلاعات بیشتری از این انیمیشن منتشر نشده است. لستر به همراه پیت داکتر، اندرو استنتون و لی آنکریچ روی داستان انیمیشن Toy Story 4 کار می‌کنند و نوشتن فیلمنامه آن بر عهده رشیدا جونز و ویل مک‌کورمک است.

در سال ۲۰۱۴، ساخت انیمیشن Toy Story 4 برای اکران در سال ۲۰۱۷ رسما تایید و معرفی شد، اما اکران این انیمیشن تاکنون دو بار عقب افتاده است. در حال حاضر انیمیشن Toy Story 4 قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده